knipsolini Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Har ikke reagert på det, hverken live eller på pødkæst Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Flere som nesten får hjerteinfarkt når jingler og de p3-lydene (vet ikke hva jeg skal kalle de) blir spilt? Det er så utrolig mye høyere lyd enn på selve programmetJa, definitivt. Spesielt når jeg hører på før jeg sovner. Jeg har volumet på minimum på telefonen (som i utgangspunktet er hakket for høyt selv med bare praten deres) og da er det veldig irriterende å få den "skrikinga" inn i øret. Ikke bidrar de noe som helst til opplevelsen heller. Det er generelt lite i RR-universet som plager meg, men den greia de har begynt med når de "oppdager" hvilken artist som er nestemann ut og sier med døv, "overrasket" stemme: "Kaaaizers joh!"/"Muuuuuse joh!". Slutt med det! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Faktorama er kjedelig ass. Denne ukes faktorama om HUD var bare helt krise. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Greia med å bli overrasket over artisten som skal spilles skjønte jeg ikke. Er det en referanse jeg ikke tar? Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Ja, definitivt. Spesielt når jeg hører på før jeg sovner. Jeg har volumet på minimum på telefonen (som i utgangspunktet er hakket for høyt selv med bare praten deres) og da er det veldig irriterende å få den "skrikinga" inn i øret. Ikke bidrar de noe som helst til opplevelsen heller. Det er generelt lite i RR-universet som plager meg, men den greia de har begynt med når de "oppdager" hvilken artist som er nestemann ut og sier med døv, "overrasket" stemme: "Kaaaizers joh!"/"Muuuuuse joh!". Slutt med det! Der er vi uenige min venn! Jinglene er jo halve pakka Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Synes sangene er det som er for høyt på P3. Må alltid slå ned volumet når de bytter over til musikk. Og jinglene er essensielle. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Jinglene til Tore liker jeg veldig godt, de setter stemningen. Men når jeg tenker meg om så kunne kanskje det klippet med Mira Craig før og etter podcasten vært lavere. Det er for øvrig komisk at det er nettopp Mira Craig som presenterer Radioresepsjonen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Faktorama er kjedelig ass. Denne ukes faktorama om HUD var bare helt krise. Siden jeg kom med kritikk er det rett og rimelig å komme med ros også: Det nye greiene til Tore med VGTV-journalist Knoll Alexander er veeeeldig moro. 1 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Ja den digga jeg! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Enig, beste nye karakteren på lenge. Jeg savner alle sketsjene de lagde i begynnelsen. Mange smarte på-kornet-innslag der, som sto fint på egne ben. Etter hvert begynnte de å kun resirkulere de samme karakterene om og om igjen. Kan noen huske sist de hadde et innslag som ikke var basert på en av deres karakterer? Endret 7. november 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Der er vi uenige min venn! Jinglene er jo halve pakka Synes sangene er det som er for høyt på P3. Må alltid slå ned volumet når de bytter over til musikk. Og jinglene er essensielle.Ikke misforstå. Jinglene liker jeg godt, men det er de Mira-innslagene og "Du hører på P3. P-p-p-p-p-p-P3" som er mine skjær i sjøen. Trodde det var de Jason siktet til. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Ja, og at det er ekstremt høyt Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Første gang jeg hørte Knoll Alexander ble jeg forvirra. Var på butikken eller noe sånt, så fikk ikke med meg settingen. Så plutselig kom det reklame på podcasten... Men helt enig, det er gode sketsjer. Ooog, congratulaTORE! Selv om jeg er over midnatt. Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Er det noe jeg vil kritisere er det når de legger på alt for mange, og lange alternativer når de quizzer hverandre.A) BlalbaB) blalblaC) blalbalbaD) blalbalbalE) blalbalE2) blablalbaF) blablaIngen som klarer å huske noen av svaralternativne. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Synes det er bra forsøk på humor .) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Hele fleipolini faktorama posten er en av de dårligste de har. Dårlig er jo nesten ingenting de har, men all humor er overlatt til spørsmålstiller, og de andre spiller jo bare taktisk for å unngå å tape. Piss. Bedre når de måtte "skrive" svaret og ikke sånn som i dag når den ene svarer før den andre. Tore sine spørsmål er desidert de beste. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Synes vitterlig at Fleiporini og faktorama er den beste posten jeg da men. Vitsespalten er forøvrig tidenes beste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Fleipolini eller faktorama er jeg en av de bedre postene da. Fleipolini eller faktorama med Billy Ray Cyrus er et av mine RR-øyeblikk. ^ Edit: Miley Cyrus Edit#2: Endret 8. november 2013 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Ser ikke ut som det er sålenge før det skjer noe angående veddemålet idag. http://www.tv2.no/underholdning/truseloes-miley-20-fyrte-opp-publikum-og-en-joint-4155021.html 1 Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Jeg irriterer meg grønnjævlig over det sinnsyke nivået av prat om Lillyhammer, og det er KUN Steinar som prater om det. Det er maksimalt uinteressant, og det er så skrytete av et under middels TV-program. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå