knipsolini Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Merker jeg savner kunstspalten. Kunstposten mener du? 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Kunstposten mener du? 2 Lenke til kommentar
Airdoodle Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Kunstposten mener du? 2 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Haha! Det minner meg om en episode ifra høsten ifjor når Bjarte sa "postmann pat" sykt lavt og Steinar klikka Finner den dessverre ikke på youtube.. Anybody? Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Var Christine der i dag? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Ja. Men hun hadde fingeren i sjokkmaskinen. Og hun forstod ikke hva som foregikk. Lurer på om hun noen gang har hørt på programmet... 4 Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Hvem syns folk har vært de beste gjestene? Ligger litt etter, men er veldig imponert over både "Han blinde" og "Kaur"! Hadde fryktet at det kom til å bli en pinlig affære, men må si at jeg syntes det var veldig bra! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Beste gjesten noensinne? ERNA! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Losen, selvfølgelig. Blir aldri lei han. 1 Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Kan godt være de beste gjestene noensinnne, i første omgang tenkte jeg på gjester i anledning p3 jubileet. Har forøvrig begynt å få mer sansen for losen, likte ikke han i starten da han er litt høy på seg selv, men bedrer seg. Endret 4. november 2013 av PhelpsTransposed Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 En liten linseprins Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Noen andre som hørte på p3 Morgen i dag? Einar Tørnquist var gjest, og fortalte at han var die hard fan av RR, og ønsket å være vikar. Han er som tidligere nevnt en av mine ønskevikarer. Endret 5. november 2013 av knipsolini Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Noen som har klipp/vet hvilken episode det var når Bjarte synge nigga night i radioen er din? Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Er det den nigga-låten de sang forrige uke du tenker på? Noen andre som hørte på p3 Morgen i dag? Einar Tørnquist var gjest, og fortalte at han var die hard fan av RR, og ønsket å være vikar. Han er som tidligere nevnt en av mine ønskevikarer. Let it happen! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Konge! Skrev inn for første gang til Postkassen (postkasse postkasse) idag, også tok di spørsmålet mitt Jeg skrev inn som Cill Blinton, var sikker på at det hadde vært tatt før så ble overrasket over at di tok det! 2 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Flere som nesten får hjerteinfarkt når jingler og de p3-lydene (vet ikke hva jeg skal kalle de) blir spilt? Det er så utrolig mye høyere lyd enn på selve programmet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå