Sexylubb1 Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Dette er en "fantastisk" låt: http://www.youtube.com/watch?v=jX70njhUKII Bjarte er rar. Er da ikke noe galt med den låta. Og du må huske at Bjarte er gammel musiker og fra sørfylket. De har ofte rare smaker og sånt. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Håper dette var siste dag Christine kom inn i sendinga, herregud så lei jeg er. Hun har ødelagt flyten og morroa i slutten av hver eneste sending i to uker nå. Dette måååå ta slutt! Til p3: Dere må ikke gjøre det.. Er jo bare snakk om 1-2min av 1 time sendingen varer. Skjønner ikke helt hvorfor folk er helt i fra seg Er sikkert bare en promoterings greie, er nok over snart Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Kjedelig dame. Hun kjenner jo ikke til noe om rr, hun vet ikke noe om sendingene deres, hun gidder ikke engang se på skytinga. Hun har bare fått beskjed om å forstyrre et annet program for å få pr for sitt eget. Hun er nærmest en parasitt, hun bidrar ikke med noe. RR satser på innhold, hun satser bare på junk, tidsfordriv og musikk. Endret 24. oktober 2013 av Abigor Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Hun satser på coverlåter! Fordi norske artister som covrer låter som allerede er ihjelspilt på P3 er bare sååååå bra. Endret 24. oktober 2013 av Sexylubb1 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Noen som vet hvordan man kan få tak i introsangen til Radioresepsjonen på TV? Har lett etter den siden jeg så RR på TV Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Hva er cluet med det bildet? Hun sihken som var fjerde resepsjonist er fantastisk. Veldig flink. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Stammer fra denne meldingen: https://twitter.com/BjarteTjostheim/status/393309628983169024 Steinar og Tore mente Bjarte ville sett ut som psycho/massemorder hvis han hadde hatt tribal tatovering oppover halsen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Var et dilemma de hadde der de diskuterte tribal oppover halsen eller eller hull i ørene som strekkes ut (dere skjønner sikkert). Da snakket de om at Bjarte hadde vært en skummel fyr med tribal oppover halsen. Tror alle(?) landet på at de skulle gå med høyhalset genser hver eneste dag og bli jazzfyr. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 (endret) Er så enig med Tore her, tror ikke Bjarte og Steinar skjønner helt hva som skal til for å lage f.eks en stavmikser. Det er ikke bare en knapp og et skjæreblad, det er snakk om mye elektronikk som må virke sammen. Steiner er overraskende dum til tider, at Bjarte er dum overrasker aldri http://youtu.be/WfS-ioFx9CY Endret 25. oktober 2013 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Noen som er keen på Postkassejingelen fra RR på TV som meldingslyd eller noe? Klipte den ut av en TV-sending, så beklager det som er av støy der. Postkasse.wav Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 (endret) Hvorfor tar du opp lyd med støy? Da er det vel bedre å ta opp jingelen direkte fra en podkast? Du tok deg ikke engang bryet med å konvertere til mp3... Alle jinglene ligger dessuten ute på: http://rr.eikern.net/jingle Uten støy i bakgrunnen. I MP3-format. Endret 25. oktober 2013 av Abigor 1 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Alle kassejinglene er Bee Gees-låter. Det har jeg ikke lagt merke til før. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Hvorfor tar du opp lyd med støy? Da er det vel bedre å ta opp jingelen direkte fra en podkast? Du tok deg ikke engang bryet med å konvertere til mp3... Alle jinglene ligger dessuten ute på: http://rr.eikern.net/jingle Uten støy i bakgrunnen. I MP3-format. Beklager da, hvorfor skal du absolutt ha det i MP3? Regner med at mobilen din har mer enn nok lagringsplass, og klarer å spille av .wav.. Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Hvorfor skal du absolutt ha det i .wav? 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Hvorfor betyr det noe?? Saken er jo at kvaliteten suger så hvorfor den gjør det er det som betyr noe. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Liker dere folkets røst? Nei, etter en del runder nå syns jeg ikke at spalten funker. Jeg hører på Misjonen for å få opplest rare Facebook-statuser og merkelige diskusjoner på nett, så Folkets Røst blir nesten en kopi. Det kom ikke som noen overraskelse at de leste opp noe som Misjonen allerede hadde tatt. Jeg håper de lager en ny spalte hvor de utnytter talenter sitt. Folkets Røst blir i likhet med Vitsespalten nesten bare opplesing av morsomheter som lytterne serverer dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Jeg savner iallefall vitsespalten. Noen av de beste øyeblikkene har kommet når Tore sniker inn en grov one-liner. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 De fleste torsdagsspaltene har bare vært rævva. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 De burde ta tilbake tips og triks mye på grunn av jingelen, men spalten fungerte bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå