Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper dette var siste dag Christine kom inn i sendinga, herregud så lei jeg er. Hun har ødelagt flyten og morroa i slutten av hver eneste sending i to uker nå. Dette måååå ta slutt!

Til p3: Dere må ikke gjøre det..

Er jo bare snakk om 1-2min av 1 time sendingen varer.

Skjønner ikke helt hvorfor folk er helt i fra seg :)

Er sikkert bare en promoterings greie, er nok over snart

Lenke til kommentar

Kjedelig dame. Hun kjenner jo ikke til noe om rr, hun vet ikke noe om sendingene deres, hun gidder ikke engang se på skytinga. Hun har bare fått beskjed om å forstyrre et annet program for å få pr for sitt eget. Hun er nærmest en parasitt, hun bidrar ikke med noe. RR satser på innhold, hun satser bare på junk, tidsfordriv og musikk.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Var et dilemma de hadde der de diskuterte tribal oppover halsen eller eller hull i ørene som strekkes ut (dere skjønner sikkert). Da snakket de om at Bjarte hadde vært en skummel fyr med tribal oppover halsen.

Tror alle(?) landet på at de skulle gå med høyhalset genser hver eneste dag og bli jazzfyr.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Hvorfor tar du opp lyd med støy? Da er det vel bedre å ta opp jingelen direkte fra en podkast? Du tok deg ikke engang bryet med å konvertere til mp3...

Alle jinglene ligger dessuten ute på:

http://rr.eikern.net/jingle

Uten støy i bakgrunnen. I MP3-format.

Beklager da, hvorfor skal du absolutt ha det i MP3? Regner med at mobilen din har mer enn nok lagringsplass, og klarer å spille av .wav..

Lenke til kommentar

Liker dere folkets røst?

Nei, etter en del runder nå syns jeg ikke at spalten funker. Jeg hører på Misjonen for å få opplest rare Facebook-statuser og merkelige diskusjoner på nett, så Folkets Røst blir nesten en kopi. Det kom ikke som noen overraskelse at de leste opp noe som Misjonen allerede hadde tatt. Jeg håper de lager en ny spalte hvor de utnytter talenter sitt. Folkets Røst blir i likhet med Vitsespalten nesten bare opplesing av morsomheter som lytterne serverer dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...