fluffy_1 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Buktaler jinglen er den tøffeste synes jeg. Deretter følger kileposten, brustesten og tips og tricks raarhh. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Dagens sending var forferdelig dårlig. Kvaliteten på lyden minnet om 2006 sendingene, og gutta var ikke i form idag. Det derre snufsegreiene tok aldri slutt. Og spalten er kjedelig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Tips og triks! De burde innføre spalten igjen! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Det er den spalten hvor jeg bidro mest, synes den var engasjerende og digg. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Og ikke minst, vi lærte masse av den. Å herregud, nå kom jeg på et tips de fikk inn engang. Jeg var på vei til jobb da jeg hørte det, og måtte stoppe opp for å puste, jeg fikk så latterkrampe. Tipset var altså å tisse på nøkkelhullet på bilen om vinteren, slik at nøkkelhullet tinte. Og så kom den diskusjonen om hva jenter skulle gjøre? Jo, de kunne sette seg på taket og tisse nedover døren, eller de kunne tisse på gulvet hjemme og suge det opp med en sprøyte. Osv osv. DET var underholdning på sitt beste, når de bare brainstormer på den måten Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Det virker ikke som de har helt troa på den nye torsdags-spalten, og dagens sending var ikke veldig god nei. Skulle nesten tro det var opptak, for de var usedvanlig slappe. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) -Bjarte sin do-ring historie (kinarestauranten) -Steinar parodierer Bjarte: Ikke tenk på penis nå, drikk litt kaffe så de andre ikke skjønner at jeg tenker på penis -Tore snakker om en som hadde lekt med primusen i teltet -Tore holder foredrag om bukser -"Runking er vel en felles hobby?" (jeg lurer fortsatt på om dette var lommemannen) -"Ingen slipper inn bak!" (Geirs konfektmakeri) Kom med mer! Dette var noen fantastiske øyeblikk som jeg kom på i farten Endret 10. oktober 2013 av Jason Something Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 WHEN THE MOOOOOON IS IN THE SEVENTH HOUSE AND JUPITER ALIGNS WITH MARS THEN PEACE WILL GUIDE THE PLAAAAANETS AND LOVE WILL STEER THE STARS THIS IS THE DAWNING OF THE AGE OF AUARIUS! AGE OG AQUARIUUUUUS!!! AQUARIUUUUUUUUUUUS!!!!! 2 Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Bjarte og Tore som synger Take on me med fuckings A-ha. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Jeg glemte dillemaet: Ville du vært døv, stum, blind og ikke ha følelser, eller bare ikke bli født? Argumentene for det første var jo at man kunne kjøpe seg noe fint (men hvordan signaliserer man det) og man kunne spise butterchicken. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) - Da Bjarte avslørte at Tore hadde forlovet seg - Da Steinar og Bjarte avslørte at hunden til Tore heter Biggie - Da Steinar snakket om afrikanske menn, og Tore ikke klarte å slutte å snakke om at afrikanske menn har store peniser - Alle gangene Tore klikker etter å ha tapt Stavmiksern - I starten da Bjarte og Tore begynte å gjenta ordet post, den episoden hvor det tok helt av og Steinar måtte gå ut av studio flere ganger - Da Steinar ble anklaget for å være pothead Det er bare noen fantastiske øyeblikk jeg kommer på. Endret 10. oktober 2013 av knipsolini Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Vi har glemt Losen med barneboken om Lille Sivert Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Ikke RR på radio, men RR på tv. Bloopers fra Jan Skrotnes episoden. Har sett den så mange ganger men ler fortsatt veldig av den. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Skjønner at dette kan være vanskelig, men veit dere dato på noen av disse øyeblikkene? Hadde vært morsomt med ett gjenhør. Endret 10. oktober 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Om du velger ut noen favoritter er det mulig jeg finner dem på YouTube. Datoen er det verre med. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 -Steinar parodierer Bjarte: Ikke tenk på penis nå, drikk litt kaffe så de andre ikke skjønner at jeg tenker på penis -Tore snakker om en som hadde lekt med primusen i teltet -Tore holder foredrag om bukser - Da Bjarte avslørte at Tore hadde forlovet seg - Da Steinar og Bjarte avslørte at hunden til Tore heter Biggie - Da Steinar snakket om afrikanske menn, og Tore ikke klarte å slutte å snakke om at afrikanske menn har store peniser Lenke til kommentar
Corey Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Ikke for å spore av, men er det bare jeg som synes Bjartes Daybook er helt fantastisk morsomt? Ser for meg gummitrynet hans når han forteller, og det gjør det jo det jo enda morsommere! 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Jeg finner ikke de to første, men her er resten: 3 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Takk, knipsolini! Skal kose meg med de i morgen. Og, ja, Bjartes Daybook er kjempemorsomt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Angående jingler, så må jeg nevne Den Store Sigarett-testen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå