fluffy_1 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Er vel sånn det gjøres. Men det er nok en del reising i den forbindelse. Joda en gang iblant går som sagt fint. Det blir litt annerledes når det har vert konstant med vikarer siden oppstarten i august. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Problemet er at de er blitt store innen underholdning. Er helt enig med deg. Men for deres del handler det i stor grad om å bygge et varemerke. Det betyr mer for de enn at du ikke får høre gullguttene hver mandag til torsdag, og en best of sending på lørdagene. Det tror eg innerst inne de gir blaffen i. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Så det var Kyrre idag og? Han er så slitsom og snakker så fort. Kan de ikk ha blinde Thomas som gjest istedenfor? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Synes Kyrre klarte seg bedre enn tidligere i år i dag. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Noen som har en oversikt over vikarer siden oppstarten i august? Jeg trur ikke det er sånn fryktelig mange. Personlig synes jeg vikar er gøy, for det meste. Kyrre jobber med noe tv sammen med Petter Skjerven har han nevnt i en sending. RR varer to timer om dagen. Skulle tro det var mulig å ha de skuespiler jobbene på si en litt annen tid på dagen enn mellom 11-13. Kan forstå det når Bjarte må til Island f.eks, men de her jobbene rett bort i gata burde de klart å få til andre tider på dagen Jeg regner med at de jobber fulltid med RR, selv om de kun er på lufta 2 timer om dagen. Til og med fredagen blir nok brukt til RR. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Synes Kyrre klarte seg bedre enn tidligere i år i dag. Jeg er delvis enig der. Har ikke hørt hele dagens podkast enda, men føler han var litt mindre irriterende å høre på i dag. Men nå trenger de å variere mer. Det har blitt litt for mye Kjyrre. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Noen som har en oversikt over vikarer siden oppstarten i august? Jeg trur ikke det er sånn fryktelig mange. Personlig synes jeg vikar er gøy, for det meste. Jeg regner med at de jobber fulltid med RR, selv om de kun er på lufta 2 timer om dagen. Til og med fredagen blir nok brukt til RR. Live, Bjørn Eidsvåg x2, Kyrre x4, Ronny Brede Aase+ jubileums vikarene var det jeg kom frem til etter å ha sett i podcast feeden. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Kyrre var bedre enn normalt i dag, selv om han ikke er min favoritt. Han har dessuten blitt brukt mye i det siste, men det er vel fordi det ikke er så mange andre som kan ta programlederrollen når Steinar er borte. Jeg håper de henter inn Einar Tørnquist, Thomas Numme, Harald Eia, eller en av forrige ukes gjesteprogrammledere, neste gang de trenger vikar. Det har forresten ikke vært så mye fravær siden august, det var hvertfall verre forrige sesong. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Siden de liker å hente folk fra P3-morgen synes jeg godt de kunne henta Silje og. Hun har i det minste sexy dialekt og pen stemme. Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Det blir ca 2 uker med RR vikarer siden august. Er det virkelig kun jeg som synes det er en del? Når det gjelder Kyrre så er sendingene bedre når det er Kyrre/Tore/Bjarte enn Kyrre/Steinar/Tore. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Det blir ca 2 uker med RR vikarer siden august. Er det virkelig kun jeg som synes det er en del? Når det gjelder Kyrre så er sendingene bedre når det er Kyrre/Tore/Bjarte enn Kyrre/Steinar/Tore. Det viser jo bare hvor viktig Bjarte er for programmet. 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Synes de bør få "han gærne svensken" som vikar Lenke til kommentar
MKej Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Det er en syltynn referanse. Referansepolitiet har meg i siktet for å si det sånn. + til de som vet hvor han er i fra Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Problemet er at de er blitt store innen underholdning. Er helt enig med deg. Men for deres del handler det i stor grad om å bygge et varemerke. Det betyr mer for de enn at du ikke får høre gullguttene hver mandag til torsdag, og en best of sending på lørdagene. Det tror eg innerst inne de gir blaffen i. Du har nok rett. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Problemet er at de er blitt store innen underholdning. Er helt enig med deg. Men for deres del handler det i stor grad om å bygge et varemerke. Det betyr mer for de enn at du ikke får høre gullguttene hver mandag til torsdag, og en best of sending på lørdagene. Det tror eg innerst inne de gir blaffen i. Sikkert greit å variere litt og. Også for oss lyttere. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Synest hvertfall de beste sendingene ofte er de etter at en har vært borte og kommer tilbake full av "glød" Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Skulle bare ønske P3 klarte å fylle sendeflaten med noe som faktisk var mulig å høre på når de er borte. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Min personlige teori er at en Oslofyr ikke kan vikariere for Bjarte. Nå er jeg jo selv vestlending, men jeg syns mye av dynamikken blir borte med 100% østlendinger i studio. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå