Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet er at de er blitt store innen underholdning.

Er helt enig med deg. Men for deres del handler det i stor grad om å bygge et varemerke. Det betyr mer for de enn at du ikke får høre gullguttene hver mandag til torsdag, og en best of sending på lørdagene.

Det tror eg innerst inne de gir blaffen i.

Lenke til kommentar

Noen som har en oversikt over vikarer siden oppstarten i august? Jeg trur ikke det er sånn fryktelig mange.

Personlig synes jeg vikar er gøy, for det meste.

Kyrre jobber med noe tv sammen med Petter Skjerven har han nevnt i en sending. RR varer to timer om dagen. Skulle tro det var mulig å ha de skuespiler jobbene på si en litt annen tid på dagen enn mellom 11-13. Kan forstå det når Bjarte må til Island f.eks, men de her jobbene rett bort i gata burde de klart å få til andre tider på dagen

Jeg regner med at de jobber fulltid med RR, selv om de kun er på lufta 2 timer om dagen. Til og med fredagen blir nok brukt til RR.

Lenke til kommentar

Noen som har en oversikt over vikarer siden oppstarten i august? Jeg trur ikke det er sånn fryktelig mange.

Personlig synes jeg vikar er gøy, for det meste.

Jeg regner med at de jobber fulltid med RR, selv om de kun er på lufta 2 timer om dagen. Til og med fredagen blir nok brukt til RR.

Live, Bjørn Eidsvåg x2, Kyrre x4, Ronny Brede Aase+ jubileums vikarene var det jeg kom frem til etter å ha sett i podcast feeden.
Lenke til kommentar

Kyrre var bedre enn normalt i dag, selv om han ikke er min favoritt. Han har dessuten blitt brukt mye i det siste, men det er vel fordi det ikke er så mange andre som kan ta programlederrollen når Steinar er borte. Jeg håper de henter inn Einar Tørnquist, Thomas Numme, Harald Eia, eller en av forrige ukes gjesteprogrammledere, neste gang de trenger vikar.

Det har forresten ikke vært så mye fravær siden august, det var hvertfall verre forrige sesong.

Lenke til kommentar

Er helt enig med deg. Men for deres del handler det i stor grad om å bygge et varemerke. Det betyr mer for de enn at du ikke får høre gullguttene hver mandag til torsdag, og en best of sending på lørdagene.

Du har nok rett.

Lenke til kommentar

Sikkert greit å variere litt og. Også for oss lyttere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...