Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har storkost meg hver gang den historien har blitt fortalt, så jeg håper det bildet dukker opp her!

Det var for øvrig et magisk RR-øyeblikk da spørsmålet i kassa kom om hva en ferist var ment for. Svaret gikk rett på om en kvinne kunne stimuleres seksuelt av å kjøre frem og tilbake over den, til å diskutere om EL-biler forbruker ren energi, til å snakke om drømmen til Steinar om å ha vollgrav med pirajaer og alligatorer rundt hjemmet sitt, for å avslutte spørsmålet med å diskutere om man vil ha prinsesse Martha Louise i tårnet i borgen sin, som de da ikke ville, i frykt for at Ari Behn (og dermed også Per Heimly) skulle bli stående utenfor borgen deres.

Lenke til kommentar

Kyrre jobber med noe tv sammen med Petter Skjerven har han nevnt i en sending. RR varer to timer om dagen. Skulle tro det var mulig å ha de skuespiler jobbene på si en litt annen tid på dagen enn mellom 11-13. Kan forstå det når Bjarte må til Island f.eks, men de her jobbene rett bort i gata burde de klart å få til andre tider på dagen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...