knipsolini Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Noen som har funnet bildet av Tore da han var i avisen som barn? Han hadde fått munn- og klovsyke etter å ha klappet et esel. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Hahaha. Søk på google bilder min venn :-) Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Vil det si at du har funnet det? Last det opp her a, jeg finner det ikke. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Jeg fant det tidligere, søker nå! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Ja, da han satt i en vinduspost. Var det Bjarte som sa det så ut som et typisk cd-cover? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Søren, jeg finner det ikke. Vardet i en av videoene deres tro? Det var et bilde hvor han satt ute, i en vinduskarm. Var Vg som eide bildet tror jeg. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Jeg har storkost meg hver gang den historien har blitt fortalt, så jeg håper det bildet dukker opp her! Det var for øvrig et magisk RR-øyeblikk da spørsmålet i kassa kom om hva en ferist var ment for. Svaret gikk rett på om en kvinne kunne stimuleres seksuelt av å kjøre frem og tilbake over den, til å diskutere om EL-biler forbruker ren energi, til å snakke om drømmen til Steinar om å ha vollgrav med pirajaer og alligatorer rundt hjemmet sitt, for å avslutte spørsmålet med å diskutere om man vil ha prinsesse Martha Louise i tårnet i borgen sin, som de da ikke ville, i frykt for at Ari Behn (og dermed også Per Heimly) skulle bli stående utenfor borgen deres. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Jeg skal finne bildet Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Det er usannsynlig forstyrrende å se Sherlock. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Det er usannsynlig forstyrrende å se Sherlock.Hør på radioresepsjonen isteden Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Næææh.... Problemet er at Dr.Watson ligner på Bjarte. Forstyrrende å se. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Næææh.... Problemet er at Dr.Watson ligner på Bjarte. Forstyrrende å se. Hahaha. Ja! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Klarer ikke å ta han seriøst Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Er det noen som vet hva Kyrre jobber med for tiden? Det kan virke som om han savner å jobbe i p3. Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Kyrre jobber med noe tv sammen med Petter Skjerven har han nevnt i en sending. RR varer to timer om dagen. Skulle tro det var mulig å ha de skuespiler jobbene på si en litt annen tid på dagen enn mellom 11-13. Kan forstå det når Bjarte må til Island f.eks, men de her jobbene rett bort i gata burde de klart å få til andre tider på dagen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Er vel sånn det gjøres. Men det er nok en del reising i den forbindelse. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Du mener vel reisning? 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Sjøøølsagt! Endret 9. oktober 2013 av Jotun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå