KnowMyBody Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Historien om Tore på hotellet var det morsomte jeg har hørt på lenge. Lo så jeg grein -Runking er vel en felles hobby?- Lenke til kommentar
Frysedisk Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Vet ikke adressen og gidder ikke å laste de opp (tar jo rundt 160MB), men her har du en torrent-fil. Kan ikke love gode hastigheter, men det er da bedre enn ingenting EDIT: Jeg har ikke åpnet porter, så det funger ikke hvis ikke du har åpnet de heller Hei, takk for det! Men jeg har dessverre ikke mulighet til å laste ned torrents (lang historie). Dersom man bruker Opera til å laste ned podkasten med, så skal det være mulig å copy-paste url'en til mp3-filene. Er det noen som har mulighet for å gi meg url'ene for 5,6,7. og 8. november? Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Mange bra onelinere:) "Hvorfor har Katja Nyberg alltid så vondt i ryggen? Fordi hun sover på Hammerseng!" Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg finner ikke podcaster for forrige uke, er det bare repriser kanskje? Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Forresten burde folk gå inn hit og fortelle den overivrige wikipediamoderatoren at det bare var tull å kutte atrikkelen om radioresepsjonen til beinet: http://no.wikipedia.org/wiki/Diskusjon:Rad...#Uencyclopedisk Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg finner ikke podcaster for forrige uke, er det bare repriser kanskje? De har tatt juleferie, og det sendes bare "best of" frem til etter jul.. Lenke til kommentar
Arvaker Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Ingen som tilfeldigvis har innslaget hvor Steinar dreper hele P3Morgen-redaksjonen fordi Tore spiste lunsj med dem...? Lenke til kommentar
Frysedisk Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Vet ikke adressen og gidder ikke å laste de opp (tar jo rundt 160MB), men her har du en torrent-fil. Kan ikke love gode hastigheter, men det er da bedre enn ingenting EDIT: Jeg har ikke åpnet porter, så det funger ikke hvis ikke du har åpnet de heller Attached File(s) uke_45.torrent ( 25.33k ) Number of downloads: 22 Please reseed! (Har endelig fått mulighet for å laste ned torrents) Lenke til kommentar
Singaia Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Jeg mistet de fleste av mine podcaster i en datakræsj nå i jula og jeg lurte på om noen kan lage en torrent-fil med alle podcastene fra i høst. Jeg mener de fra 24. august til 6. desember. Endret 7. januar 2008 av Singaia Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Har vært Radioresepsjonen siden 14. januar. Hører på de siste episodene nå. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Arg, er det noen som vet hvor jeg kan høre innslaget der Bjarte paroderer (altså, fra Radioresepsjonens store parodispalte) Jan Erik Vold? Kan huske jeg lo på mitt hardeste akkurat da. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Noen som har fått lastet ned dagens (23.01.08) program? Fikk ikke lastet ned podcasten i iTunes i dag... Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Nei, har heller ikke fått den. Benytter meg av RSS-feeden. Men det skal nevnes at RR går kl. 2 om natten. Har enda ikke fått med meg når det går om dagen. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ser ut som NRK har problemer med podcasten fortiden... håper de får fiksa det fort.. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Nei, har heller ikke fått den. Benytter meg av RSS-feeden.Men det skal nevnes at RR går kl. 2 om natten. Har enda ikke fått med meg når det går om dagen. Hele programmet ligger jo også på NRK sin nettradio, men er noe eget med å få lasta de ned. Programmet går nå om dagen - mandag-torsdag, kl. 10:02-12:00. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Må laste de ned, er noe spesielt med å høre på podcasten deres. Slutten på siste episode før jul var så koselig. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Regner med ingen har fått dagens episode heller...? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Nei. Men det var vist teknikere på NRK som jobbet på spreng med å fikse Podcast-tjenesten. Sa de på RR. Hører de to siste episodene på nettradioen, men det er liksom ikke helt det samme. Likte at det ikke var musikk i grunn. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Kanskje litt OT, men: noen som vet om man kan åpne nettradioen (ikke direkte, men avspilling av f.eks. eldre RR-episoder) i en annen spiller en Windows Media Player? Er ikke så lett å spole nøyaktig med en times radio og musikk på den korte avspillingslinja... Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Da fungerer podcasten igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå