Mchansern Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Dagen i dag er det jævligste. Hender jeg spoler over det i podcaster faktisk. Stavmikseren er best, ingen protest! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Ja det er ikke så mye forandring i dagen idag. Brede, Brian, Njål f.eks, husker det godt fra i fjor (5 september) Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Husker også godt gårsdagen, da Live og Liv hadde navnedag (av opplagte grunner). Jeg har klaget på Dagen i dag her av samme grunn før, men da var de aller fleste veldig positive til posten. Det verste er mandager, for da avslutter sendingen med Dagen i dag, og det er alltid så anti-klimaks. Beste klimakset på en sending får vi jo på torsdager med stavmikseren, og aller helst når Tore taper. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Synes det er morsomt at Steinar har begynt å bli oppgitt / klikke hver gang Bjarte og Tore repeterer postkasse (postkasse, postkasse). Kul utvikling i den greia deres. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Alt dere lurer på: http://rr.eikern.net/wiki/Hovedside Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Fleipolini eller faktorama kan godt byttes ut nå. Svarene er null humor i, og konkurransen er bikket over på at spørsmålsstiller skal lage morsomhetene. Ser ikke poenget med konkurransen. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg hører jo nesten ikke hva hun sier idag. Hun virker ikke helt komfortabel og Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) HUn var litt mer nervøs sikkert, ikke uvanlig.. Synes hun gjorde en helt grei figur. Trøndern og han blinde var best imo. Endret 3. oktober 2013 av Mammakamelen Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Hun som var i dag hadde ingen radiostemme, og fungerte ikke særlig bra. Hun var nok veldig nervøs ja, hvor de andre virket veldig komfortable. Synd at det er slutt på de tre timer lange sendingene. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg likte Thomas best. Hun idag var dessverre ikke noe særlig bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Hørte på podcast nå, var snakk om Julekongen. Bjarte var på innspilling og Tore sa: "Han drar vel inn en god halv million dette halvåret her." Litt mer enn 1500kr da Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Litt morsomt at du har hørt på i fem år uten å ta den spøken. Men det er jo mange referanser man må ta, og mye ironi, så det kan jo bli litt mye i blant. Haha. Du er ikke den eneste som ble forvirret av Cato-greiene Sanchez. Tok en liten stund før jeg forstod det selv. Morsomt anyhow Er det en ting radioresepsjonen er utrolig dyktige på, så er det å dra vitsene sine EKSTREMT langt. Cato-greiene er et godt eksempel. Ja, altså.. Vanligvis er jeg god på å ta spøkene fordi jeg kjenner humoren deres godt, og fordi jeg har ganske lik humor selv. Men Cato-greiene har de holdt på med siden jeg begynte å høre på dem, så den har jeg ikke klart å knekke. Jeg har i utgangspunktet fotografisk (evt. radiografisk) minne, så jeg er overbevist om at de aldri har avslørt "spøken". Jeg husker at de prata om Bjartes thaigutt i begynnelsen, og det var det som fikk meg til å tro at "Cato" var en kompis han bodde med som likte å kødde med Bjarte når han kom hjem. Pink Panther-referansen tok jeg faktisk ikke. Så har tvilen dukket opp når Bjarte flere år senere sier at dama, Cato, er den som bytter sengetøyet. Jeg stemmer for øvrig også for en utskiftning av Dagen i dag og Fleipolini eller faktorama. Kanskje vi lyttere må stille kabinettspørsmål til disse postene (postene, postene)? Men Tore vet jo ikke helt hva det ordet betyr, så mulig han blir forvirra... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Dagen i dag er det jævligste. Hender jeg spoler over det i podcaster faktisk. Stavmikseren er best, ingen protest! Jeg liker Dagen i dag. Den setter i gang mange artige diskusjoner. Det er fun fact på fun fact, og alt skal kommenteres. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 I fjor likte jeg den godt. Måten de gjorde narr av konseptet på og alle sidekommentarene du nevner som alltid dukker opp, funka greit. Men nå når de samme dagene skal diskuteres om igjen, får jeg personlig litt nok. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Jepp. Jeg er forøvrig uenig i at fleipolini eller faktorama bør kuttes ut. Synes det er noe av det morsomste, elsker når Steinar kommer opp med tullealternativer og Tore går i ball med millioner av poeng. Var det denne spalten der de skulle forklare et ord på en morsom måte tidligere. I så fall har den forandret seg voldsomt. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 De avslørte nok ikke vitsen fordi den var ganske opplagt. Jeg liker at de ikke forklarer alle vitsene, og det krever jo at man må tolke og ta referanser for å henge med på alt. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Jeg tror man liker det kroppen er vant til. Så derfor kan man egentlig like hva som helst. Rutiner blir avhengighet. Dette er veldig bra, men som alt annet kan det også være dårlig. - Noen tanker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå