Jotun Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Heh... Pingler. Men alle tre har vel kanskje mer enn som så i samlet inntekt. Dette er jo kun for NRK. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Samtlige har prosjekter på si ja. Men noen av dem er jo og for NRK, så det kommer vel an på om det er NRK som selv produserer det eller om det er innkjøpt av andre produksjonsselskap osv hvor mye de får ut av det. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Død snø 2 er kanskje ikke nrk for eksempel. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 No shit. Jeg tenkte mer på ting NRK sender selv, som f.eks. serien Tore er med i. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Og Underholdningsavdelingen med Bjarte. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Men de må da få ekstra betaling for å være med i sånne serier? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Greit program. Men synes det til tider er rimelig irriterende og kjedelig, men det synes jeg forsåvidt om all radio i lengden. Må si jeg liker P3 best av de radiokanalene jeg har hørt noe på, og jeg må si jeg hater P4 og uheldigvis er det den kanalen med best dekning på jobb . Det beste er å ha egne lydfiler på mp3, så skal ikke klage . Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Men de må da få ekstra betaling for å være med i sånne serier? Det sier seg selv, gjør det ikke? Spørsmålet er selvfølgelig hvor mye. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Det sier seg selv, gjør det ikke? Spørsmålet er selvfølgelig hvor mye.Og dermed tror eg ikke det ligger i den oversikten enda siden det nok var i fjor. Ville trodd bjarte og tore hadde hatt noe mer siden steinar har hatt flere utenom NRK prosjekter. De sier jo de får noen ekstra timer når de er med på NRK ting. Så slett ikke sikkert det ligger i oversikten. Eg tror oversikten viser grunnlønn. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Jeg skulle se Radioresepsjonen gratis da KPMG hadde bedriftspresentasjon for studenter. Steinar var visstnok syk, så Dex Carrington kom i stedet. Men uansett, de har nok en del sånt på si, som de nok tjener en del på. Var det Jon Almaas som tok 100 000 for en kveld? De mest populære kan hvertfall tjene sinnsyke summer på å være konferansier, eller holde et foredrag/show. @Because I need change! Hvor mange episoder har du hørt? Dersom du har en litt barnslig og enkel humor kan jeg garantere deg at du vil elske RR, hvis ikke passer det nok ikke for deg. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Tror Bjarte fikk 1500 for å være med i den juleserien. Eller så var det noe annet han var med i. Han ble ihvertfall ikke rik av å være på TV sa han Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Tror Bjarte fikk 1500 for å være med i den juleserien. Eller så var det noe annet han var med i. Han ble ihvertfall ikke rik av å være på TV sa han Kan ikke stemme. Må være en annengjesteopptreden. Men kan være de mister tillegg når det "går utover" rasiosendingene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Tror Bjarte fikk 1500 for å være med i den juleserien. Eller så var det noe annet han var med i. Han ble ihvertfall ikke rik av å være på TV sa han Femtenhundre er vel litt snaut for 24 episoder?! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 1500 kr for 24 episoder? 1500 kr per dag? 1500 kr i timen? (Som vel er omtrentlig advokatlønn, og en meget god lønn) Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Jeg tror det var juleserien. De snakket om at barna fikk boller og brus, og de spurte Bjarte hvor mye han fikk, 15 000 foreslo en, så sa Bjarte nei, det var mer 1500. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 @Because I need change! Hvor mange episoder har du hørt? Dersom du har en litt barnslig og enkel humor kan jeg garantere deg at du vil elske RR, hvis ikke passer det nok ikke for deg.Ikke så altfor mange episoder. Kanskje 7-10 som jeg har hørt mer eller mindre hele av. Ikke at det er dårlig, men synes fort det blir litt repeterende. Er litt det samme som går igjen, slik som dilemmas. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Du må gi det tid, bli kjent med guttene. Jeg skjønte ikke mye av programmet da jeg først begynte å høre på de, men nå hører jeg på de ca 5 timer for dagen. Edit: Når begynte dere å høre på de? Jeg hørte egentlig på Mina mens jeg var på jobb. Så en dag var det RR istedenfor siden hun fikk sparken. Og resten er historie Endret 2. oktober 2013 av Jason Something Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Du må gi det tid, bli kjent med guttene. Jeg skjønte ikke mye av programmet da jeg først begynte å høre på de, men nå hører jeg på de ca 5 timer for dagen.5 timer? Har de så lange sendinger? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Nei, jeg hører på gamle podcast 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Nei, jeg hører på gamle podcastJepp. Selv liker jeg å høre på videobloggene og "freetour"videoene til Owen Cook fra Real Social Dynamics, når jeg driver å jobbe (selv om jeg får nok jeg også). Og jeg tror 99% av befolkningen ville hatet dem, så vi har alle forskjellige smaker . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå