Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit program. Men synes det til tider er rimelig irriterende og kjedelig, men det synes jeg forsåvidt om all radio i lengden.

 

Må si jeg liker P3 best av de radiokanalene jeg har hørt noe på, og jeg må si jeg hater P4 og uheldigvis er det den kanalen med best dekning på jobb :( . Det beste er å ha egne lydfiler på mp3, så skal ikke klage :) .

Lenke til kommentar

Det sier seg selv, gjør det ikke? Spørsmålet er selvfølgelig hvor mye.

Og dermed tror eg ikke det ligger i den oversikten enda siden det nok var i fjor. Ville trodd bjarte og tore hadde hatt noe mer siden steinar har hatt flere utenom NRK prosjekter.

 

De sier jo de får noen ekstra timer når de er med på NRK ting. Så slett ikke sikkert det ligger i oversikten. Eg tror oversikten viser grunnlønn.

Lenke til kommentar

Jeg skulle se Radioresepsjonen gratis da KPMG hadde bedriftspresentasjon for studenter. Steinar var visstnok syk, så Dex Carrington kom i stedet. Men uansett, de har nok en del sånt på si, som de nok tjener en del på. Var det Jon Almaas som tok 100 000 for en kveld? De mest populære kan hvertfall tjene sinnsyke summer på å være konferansier, eller holde et foredrag/show.

 

@Because I need change! Hvor mange episoder har du hørt? Dersom du har en litt barnslig og enkel humor kan jeg garantere deg at du vil elske RR, hvis ikke passer det nok ikke for deg.

Lenke til kommentar

Tror Bjarte fikk 1500 for å være med i den juleserien. Eller så var det noe annet han var med i. Han ble ihvertfall ikke rik av å være på TV sa han

Kan ikke stemme. Må være en annengjesteopptreden.

 

Men kan være de mister tillegg når det "går utover" rasiosendingene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Tror Bjarte fikk 1500 for å være med i den juleserien. Eller så var det noe annet han var med i. Han ble ihvertfall ikke rik av å være på TV sa han

Femtenhundre er vel litt snaut for 24 episoder?!

Lenke til kommentar

@Because I need change! Hvor mange episoder har du hørt? Dersom du har en litt barnslig og enkel humor kan jeg garantere deg at du vil elske RR, hvis ikke passer det nok ikke for deg.

Ikke så altfor mange episoder. Kanskje 7-10 som jeg har hørt mer eller mindre hele av.

 

Ikke at det er dårlig, men synes fort det blir litt repeterende. Er litt det samme som går igjen, slik som dilemmas.

Lenke til kommentar

Du må gi det tid, bli kjent med guttene. Jeg skjønte ikke mye av programmet da jeg først begynte å høre på de, men nå hører jeg på de ca 5 timer for dagen.

 

Edit: Når begynte dere å høre på de? Jeg hørte egentlig på Mina mens jeg var på jobb. Så en dag var det RR istedenfor siden hun fikk sparken. Og resten er historie

Endret av Jason Something
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...