Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BeyondPod er helt ok. Den gjør jobben, men er fryktelig uoversiktlig og på min Galaxy S4 er det ingen andre apper som spiller av med så lav lyd som den. Må ha full styrke på volumet og kan fortsatt ha problemer med å høre dem prate hvis det er litt støy utenfor.

Googles eget podcastprogram Listen var tjuefem milliarder (mener såklart millioner, ikke heng dere opp i det) ganger bedre. Skjønner ikke hvorfor de la det ned.

 

Hmm.. Jeg bor i Bergen, men vurderer sterkt å få med meg showet likevel. Blir definitivt å dra hvis jeg finner noen kompiser som også er keen. Lurer på hvor mange billetter det er igjen. :hmm:

Endret av Sir Sanchez
Lenke til kommentar

Er det mulig å laste ned nyere podcasts uten å bruke Itunes?

 

Forstår deg sånn at du kanskje har iphone, siden du snakker om itunes.

 

Det beste podcast-programmet såvidt jeg har lest, og som jeg bruker veldig mye selv, er Downcast. Veldig oversiktlig og bra sortering av episoder som er tilgjengelig for nedlasting, og også de episodene du allerde har begynt på. Veldig solid streamingfunksjon også, de gangene du ikke har tid til å laste ned episoden du skal høre før du går ut døra. Veldig lett å søke opp nye podcaster og abonnere på de, ikke nødvendig med noen RSS.

 

Programmet har også en veldig god avspiller for videopodcaster.

 

Tror bare det finnes til iOS.

Lenke til kommentar

Den er jo svært leken og lett. Synes den er middels med noen få høydepunkter, særlig når Jon og Tore viser finger til hverandre.

 

Tore får vist seg maksimalt i media for tiden, så trynet hans opp til tre ganger på forsiden av nrk nett-tv for noen uker siden. På den nye serien, på RR-tv og som gjest på Lindmo. Og nå skal han reise rundt å ha stand-up show med andre komikere utover høsten også.

Lenke til kommentar

Fekting må være det absolutt beste og samtidig verste seksuelle bildet som finnes.

 

I dag fortalte Steinar at han hadde vært rundt på internett og observert at folk der ute var lei av at Bjarte og Tore alltid gjentok alle ord med "post" i seg. Til tross for at de har drevet med dette så lenge jeg kan huske, skal jeg innrømme at der er jeg uenig med disse Steinar har sett. Som Bjarte sa i går "hele programmet baserer seg jo på små innskudd og kommentarer" (eller noe i den duren). For min del, må de gjerne fortsette å liberalisere postkasse-regelen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...