MKej Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Om jeg ikke tar helt feil så har vel en av resepsjonistene(Tore?) møt Pluggen Balle før ? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Håper ikke Charter-Svein er RR fan Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Om jeg ikke tar helt feil så har vel en av resepsjonistene(Tore?) møt Pluggen Balle før ?Mulig pluggen også, men Ronny Mandal har en av de møtt på trening hvertfall. Mener det var steinar. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Ja det var vel han som var kjekkere enn forventet. I tillegg møtte de jo flere av dem under deres forrige show på Rockefeller. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Kan de ikke hente Wilhelm Tyskeberge med helikopter da? Bortsett fra at Bjarte aldri ville husket navnet hans under sendingen. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 haha. elsket den sexuelle undertonen i siste 24 som var nå. bjarte sleit der ja! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Haha, gode gamle pluggen Noen som vet om de planlegger noen nye liveshow hvor vi kan være med? Type julepostkasse? Er utrolig keen på å være med på noe sånt, har vært RR-fan lenge men aldri sett de live Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Haha, gode gamle pluggen Noen som vet om de planlegger noen nye liveshow hvor vi kan være med? Type julepostkasse? Er utrolig keen på å være med på noe sånt, har vært RR-fan lenge men aldri sett de live De la ut billetter til et postkasse show i Trondheim under UKA på fredag, med de ble utsolgt med en gang. Hadde tenkt å bestille selv men glemte såklart tida... Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Postkasseshow Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Ble ikke det en for mye? Hvis det er lov å si.... 2 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Skammer meg litt over å tenke på hvor mye jeg faktisk lo av Bjartes fødehistorie. La Per fly! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 La Per fly, la Per fly, la Per fly! Var den historien i dilemmaet mellom å føde eller bli sparket i ballene? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Skammer meg litt over å tenke på hvor mye jeg faktisk lo av Bjartes fødehistorie. Jeg hadde en sånn RR-moment i trafikken når det skjedde. Jeg satt og lo som en galning, og plutselig ser jeg en annen fyr som står i en annen arm av rundkjøringen jeg skulle inn i som og sitter og ler. Og så ser vi på hverandre og ler videre. 7 Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Er det flere enn meg som fra tid til annen opplever at http://radio.nrk.no/direkte/radioresepsjonen plutselig spiller de siste 2-3 sekundene om igjen som om det er hakk i plata? Har prøvd i både Chrome og IE. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Yees! Fåkk ja! Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Yees! Fåkk ja! Hm? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Det blir bedre 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Hører på gamle podcasts, shiiet som jeg lo, da Bjarte skulle synge "Take on me" av føkkings AHA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå