Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørsmål: Hører på valgvaken til RR, hvor di plutselig nevner "Ållån?" Har hørt Sudde snakke om dette før, men dette er et ord som har gått meg hus forbi.

Hvis jeg skulle tipt så er det et annet ord for baller, men det henger heller ikke ihop da Sudda sa "jag är barberat som et Ållån". :p

 

Please explain, anybody? :)

Lenke til kommentar

Allahu akbar.

 

Det er det eneste jeg kommer på. I hvilken sammenheng sa de det?

Første gang de sa det var da Steinar og Tore hadde sett en episode av en krimserie (husker ikke navnet) hvor det var en som sa dette. Link til en redigert og godt kneggbar versjon av det stikket:

 

I månedene etterpå sa de Allahu Akbar stort sett hver gang en av resepsjonistene nevnte en setning med "alle" i. Type "det er godt for alle." "Allaaah!"

Lenke til kommentar

Stemmer at de det kommer fra Homeland. De diskuterte da det viste seg at hovedpersonen hadde blitt muslim, og gikk ned på kne og sa ALLAAAAAAAAAAAH AKBAR. De brukte det forøvrig først og fremst når noen sa "à la", som i jeg spiste Biff ALAAAAAAAAAAH Lindstrøm.:)

 

 

Og hvorfor i svarte får ikke vi podcast-lyttere høre musikken til Landlord's Daughter? Og hvorfor i svarte henter de inn Kyrre Holm J igjen? Jeg har ikke hørt mer enn starten, men Gud så nedtur at han er tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...