Jason P. C. Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Fish goes blub Lenke til kommentar
Corey Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Spørsmål: Hører på valgvaken til RR, hvor di plutselig nevner "Ållån?" Har hørt Sudde snakke om dette før, men dette er et ord som har gått meg hus forbi. Hvis jeg skulle tipt så er det et annet ord for baller, men det henger heller ikke ihop da Sudda sa "jag är barberat som et Ållån". Please explain, anybody? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Allahu akbar. Det er det eneste jeg kommer på. I hvilken sammenheng sa de det? Endret 10. september 2013 av Jason Something Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Ållån er vel ett annet ord på selve penishode, eller glans Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Ollon/ållån betyr vel egentlig bare boner/penis etter hva jeg vet. Penishode i dette tilfellet. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Kyrre er boooooriiing! Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Allahu akbar. Det er det eneste jeg kommer på. I hvilken sammenheng sa de det? Første gang de sa det var da Steinar og Tore hadde sett en episode av en krimserie (husker ikke navnet) hvor det var en som sa dette. Link til en redigert og godt kneggbar versjon av det stikket: I månedene etterpå sa de Allahu Akbar stort sett hver gang en av resepsjonistene nevnte en setning med "alle" i. Type "det er godt for alle." "Allaaah!" Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Ja, det stemmer nok! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Må ha vært før homeland? Føler de har sagt det mye lengre enn som så? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Nei, det kommer fra homeland. Det var vel Steinar som sa det først da han snakket om at han hadde begynt å se på serien Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Stemmer at de det kommer fra Homeland. De diskuterte da det viste seg at hovedpersonen hadde blitt muslim, og gikk ned på kne og sa ALLAAAAAAAAAAAH AKBAR. De brukte det forøvrig først og fremst når noen sa "à la", som i jeg spiste Biff ALAAAAAAAAAAH Lindstrøm. Og hvorfor i svarte får ikke vi podcast-lyttere høre musikken til Landlord's Daughter? Og hvorfor i svarte henter de inn Kyrre Holm J igjen? Jeg har ikke hørt mer enn starten, men Gud så nedtur at han er tilbake. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Jeg synes også han der enøyde fjotten er et mareritt å høre på. Han er altfor MYE etter min smak, den dassen. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Problemet med Kyrre er at han er for voksen for programmet, og demper galskapen. Ronny skaper kanskje litt vel mye galskap. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Vi hører da landlords daughter? Hvertfall på de første etter pausen. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Jeg snakker om dagens pødkæst. Mulig at de har vikarklipper også. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Eller sågar ifpi nok en gang køddet det til.... Lenke til kommentar
eveant Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Eller sågar ifpi nok en gang køddet det til.... Der fikk du inn sågar og (Y) 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Skulle være så har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå