clario Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Radioresepsjonens innslag Lenke til kommentar
Meits Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Folkens - nå har jeg satt sammen en potpourri med Tore Sagens beste (les=groveste) onelinere. Det skal nesten ikke være mulig. Nyt! Lenke til kommentar
maradona Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Haha, sinnsykt bra! Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hadde ikke hørt den "legger den tilbake i barnevogna!" før;) Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 HAHHA, dette digga jeg hardt xD kongerått Lenke til kommentar
Meits Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Onelinerne er så som så, men Tore selger dem med en slik entusiamse at det er melk-ut-av-nesa-morsomt. Andre enn meg som har sett hva som har skjedd med wikipedia-artikkelen om RR? Og den som var så fyldig ... Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Mhm. Veldig kjipt. Her har vi diffen Lenke til kommentar
Frysedisk Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg har vært så uheldig å gå glipp av alle sendingene i uke 45, dvs. fra mandag 5. nov - torsdag 8. nov. Er det noen som kan være behjelpelig og legge ut linkene til disse 4 podcastene? Det hadde vært supert! Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Vet ikke adressen og gidder ikke å laste de opp (tar jo rundt 160MB), men her har du en torrent-fil. Kan ikke love gode hastigheter, men det er da bedre enn ingenting EDIT: Jeg har ikke åpnet porter, så det funger ikke hvis ikke du har åpnet de heller uke_45.torrent Endret 15. november 2007 av Magnus Holm Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Onelinerne er så som så, men Tore selger dem med en slik entusiamse at det er melk-ut-av-nesa-morsomt. Andre enn meg som har sett hva som har skjedd med wikipedia-artikkelen om RR? Og den som var så fyldig ... Kan ikke noen gjøre noe med det? Sikkert de samme bittre jævlene som fjernet den store kryddertesten derifra! tok faktisk litt tid den.... EDIT: Noen har gått helt bananas! Wikipedia -RR Endret 16. november 2007 av Steelz Lenke til kommentar
huf Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Er det nokon som har RR-mp3 frå 27.07.07? Har sett gjennom heile tråden her, men ser ikkje ut som nokon av linkane fungerar. Endret 25. november 2007 av huf Lenke til kommentar
KnowMyBody Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Onelinerne er så som så, men Tore selger dem med en slik entusiamse at det er melk-ut-av-nesa-morsomt. Andre enn meg som har sett hva som har skjedd med wikipedia-artikkelen om RR? Og den som var så fyldig ... Kan ikke noen gjøre noe med det? Sikkert de samme bittre jævlene som fjernet den store kryddertesten derifra! tok faktisk litt tid den.... EDIT: Noen har gått helt bananas! Wikipedia -RR http://no.wikipedia.org/w/index.php?title=...p;oldid=2955246 Her er den eldre versionen på wikipedia... Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Noen som har jas-gripen-hyllesten som et separat klipp eller vet hvilken episode det var? Lenke til kommentar
KnowMyBody Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Noen som har jas-gripen-hyllesten som et separat klipp eller vet hvilken episode det var? prøv 15.09.07, tror de diskuterer jas gripen der Lenke til kommentar
nets Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Å fy faen jeg husker dissa De fikk meg gjennom så uendelig mange kjedsome timer med WoW grinding. Herregud for et lyspunkt de var på den tia ^^ Endret 29. november 2007 av nts Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Et stk. innlegg som var lenker til opphavsrettet matriale er slettet. MVH KVTL Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Er det mulig å laste ned eldre episoder av RR? Har rss i Opera, men glemte å laste ned forrige uke, og nå er de borte. Må høre innslaget der Sholanda og Monique (Tore og Steinar) dreper læreren (Bjarte). Endret 30. november 2007 av glennandre Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Fant denne siden, fant det klippet jeg lette etter også Edit: Hadde jeg lest noen innlegg over, hadde jeg sett at clario linker til den siden Endret 30. november 2007 av glennandre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå