Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Håper det, jeg orker ikke å sitte oppe hele natten.. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Om jeg ikke husker feil, så kom den på podcast de siste valgene. Noen med bedre hukommelse som kan a- eller b-krefte? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Jeg bekrefter at tidligere valgsendinger har kommet ut som podcast Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Det vil jeg tro. http://radio.nrk.no/serie/radioresepsjonen/mynr18000213/10-09-2013 Endret 9. september 2013 av Skjermtroll Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Den eldre delen av RR-lytterne digger vel musikken i kveldens sending. Ikke musikk som normalt blir spilt i en RR-sending. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Den eldre delen av RR-lytterne digger vel musikken i kveldens sending. Ikke musikk som normalt blir spilt i en RR-sending. Egentlig er det tragisk at et så bra program må bli gjennomsyret med så mye kjip musikk. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 For meg som tilhører målgruppen (ung), så musikken kjedelig. Spesielt Bjarte, selv om han er gammel hadde jeg håpet at han skulle velge mer god rock som faren min hører på. Får hvertfall håpe at det er litt mer fart i sangene som kommer. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Føler du som er i målgruppen at musikken på P3 på dagtid er bra da? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Det er egentlig ikke min musikk, men jeg har hentet veldig mye catchy musikk som jeg sannsynligvis ikke ville funnet uten p3. Kan f.eks. nevne Breezeblocks av alt-J, Undressed av Kim Cesarion og Safe and Sound av Capital Cities. Hehe, nå spiller de Ylvis med The Fox. Har den blitt spilt på radio før? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Ja den er lista på P3 tror jeg. Jeg liker stort sett bare poprock og indie-delene av musikken på P3. Om du (dere) hører på P3-morgen så stemmer nok min musikksmak i stor grad med Ronny sin. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Nå er valgvakesendingen lagt ut som podcast Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 RR-gutta snakker ofte om "jentene på westerdals" som skriver for dem. Tror dere det er slik at alt de har er manus skrevet av tekstforfattere, mange fra westerdals (høyskole for reklame osv)? Eller skriver de en del selv også?De har ofte skrønet om at alt de gjør er manus. (Nå snakker jeg selvfølgelig ikke om tørrprat-spaltene, men sketsjer osv.)Dette er forresten en stor schlager for min del om humøret skranter en dag - http://www.youtube.com/watch?v=1IhEbvyewnU - RR på TV bloopers. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Alphonzo Muzo skriver vel manus. Tidligere skribent for Nytt på Nytt og Manshow. Han jobber deltid på platearkivet til NRK. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Han er en jævel på Level 42! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 De tuller bare når de snakker om manusforfatterne - enten jentene på Westerdal, eller karakteren Alfonso. De har ikke noe manus, og skriver så vidt meg kjent sketsjene sine selv. De skylder ofte på manusforfatterne når de sier noe de angrer på. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 En av mange "running jokes". Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Herlig! Takk, gutta. Er på vei til å bli stor fan av RR. RR på TV er jo bare helt fantastisk det også. De blooperne er helt råe. Noe av det beste på YouTube vil jeg nesten påstå. De klippene svikter aldri på å underholde meg.Sender dere ofte inn spørsmål og annet til programmet eller? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 RR på TV ligger på nrk.no. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Idag ble spørsmålet mitt tatt uten at de nevnte navnet mitt, men det var sikkert flere som sendte inn det samme og da var det kanskje likegreit. Ang kjolevalget til Siv :-) Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 RR på TV ligger på nrk.no. Jepp I know. Så det når det gikk på TV i 2010/2011 også. Fantastisk program. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå