Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Jeg er også skeptisk til Grev Smør. Han er flink å prate, men snakker altfor fort og har litt for ofte kjedelige anekdoter (som for øvrig er et ord han er veldig glad i å bruke).

 

Av vikarer er jeg personlig glad i Ronny Brede Aase. Fyren er klin kokos, men jeg mener energien hans gjør seg godt i RR. Bedre enn i P3-morgen, som etter min smak er et litt for kleint og treigt program. Mange sier de ikke liker Asbjørn Slettemark, men jeg må si jeg syns han også passer bra til vikar. Han har en temmelig behagelig stemme, og er akkurat passe sprø. I tillegg er han en musikk-guru som sitter på utrolig mye kunnskap det er kjekt å høre på med et RR-filer en gang i blant.

 

Bjørn Eidsvåg er jeg rett og slett lei. Jeg er enig med Tore som sier han prater for seint.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det bare jeg som synes "Radioen er din" er utrolig kjedelig?

Det er så langt imellom gullkornene, samtidig som alle vet at Steinar alltid vinner og Bjarne alltid taper, noe som gjør ennå mer kjedelig pga forutsigbarheten.

 

Imo. kunne di mye heller hatt 2 stavmiksere per uke.

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Jeg husker en gang hvor han gikk Joe Cocker i studio, det var herlig (ja jeg vet han har gjort det flere ganger, men mener den gangen han mista stemmen av det). De kunne heller hatt Radioen er din uten det elementet med konkurranse.. Det hadde vært gøy om en resepsjonist fikk servert en låt, helst en skikkelig pinlig en og måtte fremføre den uten musikk så godt de klarte. Om ikke ble de skutt.

Lenke til kommentar

Uansett så har de vel pratet om dette før. De spiller alle karakterer som har utviklet seg over tid i programmet, men alle er vel basert på seg selv. Om jeg ikke husker feil. Altså at det ikke er noen av dem som er markant annerledes på hjemmebane utenom at de sikkert ikke alltid er like kjempekoselige og underholdende der da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uansett så har de vel pratet om dette før. De spiller alle karakterer som har utviklet seg over tid i programmet, men alle er vel basert på seg selv. Om jeg ikke husker feil. Altså at det ikke er noen av dem som er markant annerledes på hjemmebane utenom at de sikkert ikke alltid er like kjempekoselige og underholdende der da.

 

My point exactly. De er seg selv, men en mer ekstrem versjon. :)

 

Greit, oppklarende svar for en ny RR-lytter. Takk til Sexylubb1.

 

knipsolini, for en fersk lytter er det ikke så obvious som det høres ut for deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...