Sanchez_ Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Jeg er også skeptisk til Grev Smør. Han er flink å prate, men snakker altfor fort og har litt for ofte kjedelige anekdoter (som for øvrig er et ord han er veldig glad i å bruke). Av vikarer er jeg personlig glad i Ronny Brede Aase. Fyren er klin kokos, men jeg mener energien hans gjør seg godt i RR. Bedre enn i P3-morgen, som etter min smak er et litt for kleint og treigt program. Mange sier de ikke liker Asbjørn Slettemark, men jeg må si jeg syns han også passer bra til vikar. Han har en temmelig behagelig stemme, og er akkurat passe sprø. I tillegg er han en musikk-guru som sitter på utrolig mye kunnskap det er kjekt å høre på med et RR-filer en gang i blant. Bjørn Eidsvåg er jeg rett og slett lei. Jeg er enig med Tore som sier han prater for seint. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 De kunne godt ha fornyet seg litt på vikarer, ja. Selv liker jeg han nordlendingen. Han er der jo gjerne uansett når Tore er borte, så hvorfor ikke bare la han prate. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Helgar, ja. Han er ikke så verst faktisk. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Ja Helgar er faktisk en av de beste vikarene de har hatt, og han var jo først og fremst teknikker. Husker også sendingen da Thomas Numme var vikar som meget underholdende, håper han prøver seg igjen. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Apecum og penisring etter 4 min. Tore er tilbakeeee 2 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 (endret) Er det bare jeg som synes "Radioen er din" er utrolig kjedelig? Det er så langt imellom gullkornene, samtidig som alle vet at Steinar alltid vinner og Bjarne alltid taper, noe som gjør ennå mer kjedelig pga forutsigbarheten. Imo. kunne di mye heller hatt 2 stavmiksere per uke. Endret 29. august 2013 av Corey Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Enig. Det er alt for store forskjeller. Tore og Bjarte er rett og slett så mye dårligere enn Steinar at selv hans middelmådighet (selv om han liker å tro han er det neste store) gjør at han alltid må vinne. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 (endret) Jeg liker den spalten. Jeg ler høyt hver eneste gang Bjarte skal synge. Og Basse er ikke så god som han trur. Endret 29. august 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Hallo. Han har vært med i musical. Han ER det neste store. Alternativt: Steinar har alltid vært stor. 1 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Jeg husker en gang hvor han gikk Joe Cocker i studio, det var herlig (ja jeg vet han har gjort det flere ganger, men mener den gangen han mista stemmen av det). De kunne heller hatt Radioen er din uten det elementet med konkurranse.. Det hadde vært gøy om en resepsjonist fikk servert en låt, helst en skikkelig pinlig en og måtte fremføre den uten musikk så godt de klarte. Om ikke ble de skutt. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Jeg digger posten når de velger riktig sang. Jeg er mer skeptisk til Dagen i dag... er ikke den posten oppbrukt når de har hatt den et år? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Dagen i Dag er en av mine favoritter. Det er bare tørrprat. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Jeg syns de har klart å finne på mye underholdende nå også, til tross for at de har hatt de samme datoene tidligere. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Det jeg lurer litt på, som jeg ikke helt har skjønt er om Tore spiller en karakter i Radioresepsjonen? Er han seg selv eller er han en mer ekstrem versjon av seg selv. Hører Tore og Steinar snakke om Tore-karakteren i noen av dokumentarene (evt. dogumentarene) på YouTube. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Han gjør seg jo til, og kaller det for karakteren Tore Sagen. Det er uansett ingen som "er seg selv" når man er programleder i et radioprogram. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Jeg nekter å tro at Ronny er noe annerledes av lufta. 1 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Ronny ER en karakter, Tore spiller en karakter. Det er forskjellen du lette etter Sexy! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Uansett så har de vel pratet om dette før. De spiller alle karakterer som har utviklet seg over tid i programmet, men alle er vel basert på seg selv. Om jeg ikke husker feil. Altså at det ikke er noen av dem som er markant annerledes på hjemmebane utenom at de sikkert ikke alltid er like kjempekoselige og underholdende der da. 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 De er skrudd opp 10-15 prosent. 1 Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Uansett så har de vel pratet om dette før. De spiller alle karakterer som har utviklet seg over tid i programmet, men alle er vel basert på seg selv. Om jeg ikke husker feil. Altså at det ikke er noen av dem som er markant annerledes på hjemmebane utenom at de sikkert ikke alltid er like kjempekoselige og underholdende der da. My point exactly. De er seg selv, men en mer ekstrem versjon. Greit, oppklarende svar for en ny RR-lytter. Takk til Sexylubb1. knipsolini, for en fersk lytter er det ikke så obvious som det høres ut for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå