Liberalistiske Samebror Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 http://www.youtube.com/watch?v=m8Ia2qByt5A Denne? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Lo så jeg grein da jeg så det. Men resten av showet var labert. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Synes ikke det showet virket noe bra ut i fra reklamen jeg har sett. Oser Stoltenberg lang vei. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Skikkelig klein revystemning over hele programmet. Trakk litt på smilebåndet og pusta rolig ut nesa 1-2 utenom sketsjen over her. Den var morsom. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Syns i grunnen alle sketsjene Bjarte var med på var ganske bra (skipaddene, bokgreia og gollum), i tillegg var kondolansegreia ganske morsomt, resten var begredelig. Og noe (f.eks. Therese Johaug sketsjen) var direkte flaut. Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Siste 24: Lasta ned forrige ukes utgave av Steinar og Bjørns bærbare fredagsparty. Fy faen Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Hva da? Jeg har kun hørt første episode, jeg glemmer det rett og slett Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Jeg har heller ikke hørt noe mer en litt av første episode. Hvordan er programmet? Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Programmet er vanligvis helt ok, men episoden fra forrige uke måtte jeg slå av etter 3 minutter. Æ ville heller ha mista såpa i dusjen på Auswitch, enn å høre ferdig hele episoden. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Liker ikke radioprogrammer som går på tider jeg ikke er på jobb. Alltid hatt det slik, dessverre. Det er for mye fotball, dataspill, TV-serier og så videre. Og ja, jeg kunne jo podcastet på jobb men det er effort osv. Og uten musikk (eller er musikken tilbake?). Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Når et radioprogram går er likegyldig. Hvilken kanal er likegyldig. Hvaslags musikk som spilles der er så langt i radioens historie likegyldig. Det eneste som betyr noe er: -tilgjengelig som mp3 -uten musikk Resten er ren fornøyelse. 3 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Programmet er vanligvis helt ok, men episoden fra forrige uke måtte jeg slå av etter 3 minutter. Æ ville heller ha mista såpa i dusjen på Auswitch, enn å høre ferdig hele episoden. Du må gjerne fortelle hvorfor. Var det så dårlig? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) Det var nok fordi det ikke var Steinar og Bjørn som satt i studio, men Siri Kristiansen og Gunhild Dahlberg. Jeg hørte hele episoden, og synes den var ganske kul. Men så er jeg ganske fan av begge disse jentene fra før, spesielt Gunhild Dahlberg. Endret 16. mars 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) Har dere forresten smakt butter chicken? Var i India og bestilte butter chicken kun pga. guttebassene. Til info: Det er en god rett! Endret 16. mars 2013 av Mchansern Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Har spist Butter Chiken, men ikke i India. Den jeg fikk var ikke helt toppers, men jeg kan godt skjønne at denne retten kan være veldig god om den blir laget med litt kjærlighet. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 http://p3.no/humor/fa-videohilsen-fra-steinar-og-bjorn/ Få videohilsen fra Steinar og Bjørn Send inn din hilsen og få den lest opp på video av Steinar Sagen og Bjørn Eidsvåg. Hver fredag! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Jeg spiste butter chicken for en ukes tid siden. Veldig godt! Men så elsker jeg også indisk mat generelt. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 http://p3.no/humor/sobbf-videohilsen-spesial-1/ Donkeydick! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå