Jotun Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Jauda, den var stueren den første ifpi kom inn i bildet. Låg på NRK sine servere. Men da den ble fjernet derfra grunnet rettigheter og deretter lagt ut på andre sider endret jo dette seg.... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Åja, med musikk ja. Har det tilbakevirkende kraft? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Var vel derfor det er stoppet torrenten? Meget mulig eg surrer... Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Tror ikke den er helt lovlig nei. Var jo en grunn til at de fjernet den fra nrk sine sider igjen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Spalten med den 12 år gamle samlivsterapauten var jo ok. Stikket etterpå gikk igjen med til å snakke om hvor mange han Lars-fyren har peisa over. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 thadon: Er vel bare å laste ned gigapodcasten og begynne å høre igjennom fra 2006 det. Alt er hørt. Må si at det tidlige greiene er ganske kjedelig i forhold til nå. I de nyeste sesongene har alle funnet sinn plass, de snakker før de tenker (som fører til en del gode diskusjoner), alt av internhumor er megaetablert, Bjarte som er seg selv og ikke en "dum og naiv karakter" Ellers kan jeg anbefale Herreavdelingen, Hørte på i en periode, bør kanskje det det opp igjen Misjonen Hørt alt en 4-5 ganger. og Ricky Gervais Show. Noe av det beste som eksisterer innafor humor. Har hørt absolutt alt en 5-6 ganger nå. Blir aldri lei Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Kan noen gi meg en direktelink til lydpodcasten av Ricky Gervais show? Ikke til itunes Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Er det noen som veit hvordan jeg får tak i gamle podcaster? Altså de som kommer før de som er tilgjengelige på iTunes osv. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Hvis du søker etter radioresepsjonen på sider som piratebay får du det meste vil jeg tro. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Kan noen gi meg en direktelink til lydpodcasten av Ricky Gervais show? Ikke til itunes Du finner det i piratbukta. Søk på "Ricky Gervais XFM". "Guide to" er også å anbefale. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Jeg tror jeg har det meste av samlet produksjon av rr liggende på en harddisk, og kan gjerne legge den ut for nedlasting, men aner ikke hvordan det kan gjøres!? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Det finnes allerede en torrent med alt av RR 06-12. Finner den sikkert på thepiratebay, uten at jeg har sjekket. Endret 5. februar 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Den har hatt noen seeders og har vært ok å laste ned. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Hører dere på om fredagene? jeg må innrømme at jeg kun har hørt første episode Lenke til kommentar
MKej Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Tore Sagen er gjest i Tårnkuist Show Biggie er med! http://www.vgtv.no/#!/video/61302/tørnquist-show-16-gjest-tore-sagen 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Han får gjennomgå kraftig, men det gjør vg-journalisten også. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Heh, liker bildet på forsiden av VG-nett: 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Elsker måten han satte vg (sladder) journalisten på plass! Tore er en rå mann! Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Morsomt med Farmen-Live og Biggie. Så dere Underholdningsavdelingen? Den Gollum-sketsjen/dokumentaren var genial. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå