thadon Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Jeg óg trudde det var for humoren, satirens og køddets skyld. Da venter jeg bare på "Skal vi knulle". Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Hvilke kjendiser tror du ville deltatt da? Ser for meg Bjarne Brøndbo, Hank von Helvette og Epen Esther Pirelli for utdelt hver sin prostituert, og skal pøke på scenen hver lørdag. Også skal folk stemme på den de synes pøker best. I dommerpanelet sitter Tanja Hansen, Rune Rudberg og Stavros Komogpulos. 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 http://p3.no/steinar-og-bjorn-med-forste-sending-18-januar/ Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Ventet på å få vite når det skulle begynne. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 (endret) http://www.vg.no/ram...?artid=10049265 Håper virkerlig ikke det blir istedenfor RR EDIT: Innspillinga var visstnok i April, så da bør det jo gå bra! Endret 14. januar 2013 av -Sindre Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Når begynner det TV-programmet til Bjarte? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 http://p3.no/premiere-pa-steinar-og-bjorns-baerbare-fredagsparty/ Husk idag, kl 15-17, Dagens gjest: Jon Almaas Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 De tar ingen sjanser på premieren nei. Spent på om det blir en dugelig substitutt til rr. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) Hva synes dere? Jeg har ikke hørt ennå http://podkast.nrk.n...redagsparty.rss Vær obs på at det blir ekstremt høyt når den "introen" kommer innimellom. Endret 19. januar 2013 av Jason Something Lenke til kommentar
thadon Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Helt greit. Jeg tar heller dette framfor en del andre p3-programmer. Regner med at de også får definert programmet litt mer etter flere sendinger. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Boller og Burritos skal ta over sendetiden. Hva er det? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) En uke nærmere døden eller hva det het var ikke morsomt. Hvem er det som vil høre slike fortellinger? Litt morsomt med Jon Almaas som tok over programlederrollen. Endret 19. januar 2013 av Jason Something Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Forresten, husker det var noen som spurte om Vegard Ulvang og primusen i teltet: 10.10.2012 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 En uke nærmere døden eller hva det het var ikke morsomt. Hvem er det som vil høre slike fortellinger? Litt morsomt med Jon Almaas som tok over programlederrollen. En uke nermere døden var ikke morsomt nei, men det var fortsatt en utrolig tankevekkende spalte. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Noen som har hørt på "Boller og Burritos"? Er det verdt å høre på? Kjenner jeg begynner smått å få RR-abstinenser. Begynner å få en høy toleranse for metadonet (som er RR-podkaster), og er redd jeg kommer til å sprekke snart. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Boller og Burritos er så dårlig at jeg endelig tok meg sammen og fiksa AUX-inngangen i anlegget i bilen på jobb. Har utsatt det i ett år nå. Var en helvete å få det til og! (Det skal sies at jeg ikke har hørt hele episodene, men hver gang jeg har vært innom har det stort sett handla om alle han ene av dem har pult eller noe?). Endret 29. januar 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 thadon: Er vel bare å laste ned gigapodcasten og begynne å høre igjennom fra 2006 det. Ellers kan jeg anbefale Herreavdelingen, Misjonen og Ricky Gervais Show. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Herreavdelingen er veldig bra. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Jeg kommer meg gjennom hverdagen ved hjelp av gigapodcasten. Ligger ute på en veldig kjent torrent-side som jeg sikkert ikke får lov til å referere til her. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Er da ikke noe problem å referere til torrentsider her. Med mindre du oppfordrer til lovbrudd av noe slag, vil jeg tro. Torrenten du tenker på har jo resepsjonistene titt og ofte snakket om så den er nok godt innafor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå