Abigor Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Fuck altså, tenk om man hadde planlagt å laste ned podkast fordi man skulle høre på mp3-spiller, og alt vi får er noe streama shit fra nettsiden! Ofte er mp3 uungåelig dersom man skal ut og kjøre, jobbe, trene, drive med andre ting. Hadde heldigvis tid til å sitte foran pc-en en stund å få med meg dette her. Men NRK, her må noen få sparken snart for dette går ikke ann! Å få ut hvert show på mp3 iløpet av arbeidsdagen etterpå er et minimum. Faktisk hadde jeg forventninger om video fra begge showene også. Show nr.2 er vel sålangt ikke lagt ut på noen som helst måte? Endret 6. desember 2012 av Abigor Lenke til kommentar
MKej Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Kanskje de har planer om en DVD fra showet ? Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=pYqH8-O43vo Håper det her blir satt opp på et teater nær meg. Kim Haugen som Bjarte er spot on! "Stykket" begynner ca. ved 2:30. Edit: Nå er det lagt ut et videoklipp fra denne sketsjen også. Lenke Endret 7. desember 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Kommet video av den der nå http://p3.no/radioresepsjonen/se-hoykulturell-tolkning-av-skal-du-ikke-si-at-du-har-forlova-deg/ Lenke til kommentar
dePt Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Bare jeg som har problemer med lyden i dag? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Bare jeg som har problemer med lyden i dag? Er noe krøll siden de sender fra Sandnes tror jeg. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Var det jeg også tenkte. Bra de fikk de fikset uansett. Endret 13. desember 2012 av dePt Lenke til kommentar
thadon Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Skæg-tevlinga er nå over, og Töre vant og ser igjen ut som Søviknes. http://p3.no/radioresepsjonen/skjeggene-er-borte-tore-vant-tore-og-bjartes-skjeggkonkurranse/ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Knegg!!! Lenke til kommentar
MKej Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Haha. Husker dere denne: http://www.youtube.com/watch?v=w6oSKUBL3ME 2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Fytti grisen så anderledes Tore ser ut uten skjegg, ser litt ut som Magnus Devold. Bare å gro det ut igjen asap, Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Utrolig at Tore fikk lov av dama å ta skjegget. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Her skal dere få et tips til en fantastisk sending: 12.05.2011 Jeg har hørt på den tre ganger på rappen idag. Påleggstesten (de testes babybel ost) og så var det postkasse, hvor de blant annet diskuterte hvordan ta livet av en elg, hva de gjør når de passerer en politibil, og hvordan politifolk generelt bør være. Terningkast 10! 1 Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Her skal dere få et tips til en fantastisk sending: 12.05.2011 Jeg har hørt på den tre ganger på rappen idag. Påleggstesten (de testes babybel ost) og så var det postkasse, hvor de blant annet diskuterte hvordan ta livet av en elg, hva de gjør når de passerer en politibil, og hvordan politifolk generelt bør være. Terningkast 10! Har vert fast lytter siden 2010, kun hørt diverse sendinger på radio før det. Har lastet ned hele sulamitten nå, og jeg vet ikke om jeg orker alle episodene fra start til slutt. Anmeldelse/anbefalinger av sendinger tar iallefall jeg godt imot. Tommel opp for deg! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Jeg har hørt hele katalogen minst to ganger. De fleste episodene mer enn det. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 ikke lag gloryhole i bærevegg! 3 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Hooooaaansse there was this kid who, got into an accident and couldn't go to school 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå