Skurupu Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg sendte mail privat til alle 3 resepsjonistene. Anbefaler flere å følge opp på dette, uten å laga kvælm. Tror de tar det opp imorgen om alle her sender inn en vits og spør om de værsåsnill kan legge ut hele showet. Jeg trur virkelig ikke dette hjelper. Jeg tipper planen er å legge ut showet i sin helhet, når det er klart. Showene gikk i går og i dag (holder på nå). Så ro ned reka. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 De liker ikke å få privatmail da! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Det er steinar og tore det(bjarte har vært mer behjelpelig på den fronten), og det merker jeg at jeg ikke bryr meg så veldig om. Skurpu: De sa de skulle legge ut klipp, jeg bare mener det er dumt de ikke legger ut hele. Ihvertfall om de ikke gir en grunn for det. Tror ikke det er lov å si ro ned reka heller. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Det kan jo være de kutter ut spørsmålene og bare legger ut klippene av alt det andre de fylte tida med. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Spørsmålene var uansett planlagt på forhånd. 90% var arrangert. Klipper man bort de er det ikke veldig mye igjen. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Ja det ville vært trist. Det med egenlagde spørsmål har de jo drevet mye med i de vanlige sendingene også, ofte for å introdusere/reintrodusere sketsjer. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Spurte ikke folk fra salen? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Jo, men mange hadde fått beskjed om hva de skulle spørre om. Og jeg skjønner det delvis. De spørsmålene som ikke var planlagt var tidvis elendige. Det foregår jo en enorm utsilingsprosess under vanlig sending. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Det var noen spørsmål som var planlagt, for å introdusere sketsjer. Ikke noe de prøvde å skjule. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 De kunne bare ha droppa alle spørsmålene fra publikum, for min del. Det var det planlagte showet som var bra. Enda bedre enn jingleshowet de hadde for en stund siden. Og hadde det bare vært spørsmål fra publikum, så er jeg redd det bare hadde blitt pinlig og kjedelig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 De kunne jo ha organisert spørsmålene da, at folk kunne sende inn på forhånd og så valgte de ut hvem som fikk stille. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Ja, det hadde også fungert bra. Litt rart at de ikke informerte om opplegget på forhånd, selv om det var veldig opplagt når man først kom dit. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Det var veldig regissert ja, men faen det var kos allikavæl! fikk tatt på en stage-divende bjarte også Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 ÅÅÅ! Deilig å ta på en kropp i fritt (for)fall!! 1 Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Noen som hørte på live i dag? Steinar sa i går det skulle være en slags speisal-sending i dag, var det en såkalt some-of sending? Ikke kommet noe podcast ennå heller -.- Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Det var en best of fra showet deres, koste meg mye med dagens sending! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Du koste deg med en forkortet reprise? Endret 6. desember 2012 av Abigor Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Høydepunkter av noe jeg ikke hadde hørt før ja. Samme om det er en reprise da vel? Hørte på hele da jeg kom hjem fra jobb i sta, og det som var klipt vekk var stort sett bare kleine spørsmål\folk fra publikum uansett. Endret 6. desember 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Retards i P3 klarer jo ikke å legge ut video fra showet, eller podkasten som var lovet. Bruker ikke flere arbeidsdager på det! Høydepunkter av noe jeg ikke hadde hørt før ja. Samme om det er en reprise da vel? Hørte på hele da jeg kom hjem fra jobb i sta, og det som var klipt vekk var stort sett bare kleine spørsmål\folk fra publikum uansett. Hvis du ikke har hørt det før, hvordan kan du da vite at spørsmålene som ble klipt vekk var kleine? Endret 6. desember 2012 av knipsolini Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) les! jeg hørte den redigerte versonen på radio, også hørte jeg den uredigerte da jeg kom hjem. edit: skrev aldri at jeg hørte den først på jobb, så hjemme. my bad:) Endret 6. desember 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå