Prinz Poldi Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Jeg for min del mener at herreavdelingen, er en naturlig fortsettelse av rr - kanskje rrgutta skal forsøke seg som vikarer i den avdelingen, etter hvert Jepp, tror nok de tenker i slike baner selv også. De har funnet sin nisje og hvis de spiller korta sine riktig og ikke hopper over til noe de tror er gull og grønne skoger (TV), og holder seg på eteren kan de fort holde på i 30 år til og gå av som ekte legender. Gleder meg til Pothead/Losen programmet, tror det kan bli veldig bra, uten at jeg vet noe om hvordan program det blir, tror jeg de kunne ha tjent på å ha med en litt mer kontroversiell tredjemann i Tores fravær som kan tråkke litt i salaten og skape litt overskrifter, Seltzer f.eks ville vært fantastisk, men han har neppe tid. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Noen burde foreslå for P3 at Herreavdelingen bør sende i RR sin sendetid mens de tar pause. Dagens ungdom, som jo er målgruppen til P3, hadde hatt godt av å høre på litt kvalitetsradio også når P3-gamlingene er borte. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 En reprise av Tazte Priv. hadde vært genialt. Det beste som har gått på radio noensinne! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 En reprise av Tazte Priv. hadde vært genialt. Det beste som har gått på radio noensinne! Tazte Priv var bra, men skal vi først ønske oss ønskerepriser ser jeg heller at Karate kommer tilbake. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Har Steinar sagt hvorfor han har sletter facebook kontoen? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Han var bare lei av Facebook, lei av å lese idiotiske statusoppdateringer. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Seltzer f.eks ville vært fantastisk, men han har neppe tid. Han tråkker da aldri i salaten? Han har bare utrolig kontroversiell politisk satire. Han sier jo aldri noe "feil" eller slikt som Bjarte eller Töre gjør. Men ellers helt enig, må med en hellraiser i det trespannet. Losen ler jo stort sett bare og sier "jaja" til det meste? Hvordan er Herreavdelingen nå for tiden? Hørte for ti år siden og igjen for fem år siden. Jevnt bra men usikker på hvor godt jeg vil like dem nå. Musikken ødela en del så podkast kan øke opplevelsen. Bra alternativ når RR slutter? Likte veldig godt innslagene til Domrot men han sluttet jo også en god stund siden. Endret 24. november 2012 av Abigor Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Musikken ødela opplevelsen av Herreavdelingen? De spiller jo stort sett musikk de velger selv innenfor gammelrocksegmentet? Jeg har forøvrig ikke hørt Herreavdelingen siden jeg kjørte kveld på jobb, så jeg kan ikke svare på hvordan det har vært de siste par årene. Oppvarming til nyåret: http://www.youtube.com/watch?v=obbCIm7sFgE Endret 24. november 2012 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Herreavdelingen og RR er bitre fiender. Det var de som stjal Landlords Daughter. Noe sammarbeid mellom RR og HA kommer ikke på tale. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Basse har ganske sær humor hvis han likte Happiness. Eller så har jeg sett feil film. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Herreavdelingen og RR er bitre fiender. Det var de som stjal Landlords Daughter. Noe sammarbeid mellom RR og HA kommer ikke på tale. Hva brukte HA Landlords Daughter til? Aldri hørt på programmet. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Basse har ganske sær humor hvis han likte Happiness. Eller så har jeg sett feil film. Fantastisk genial film. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Hva brukte HA Landlords Daughter til? Aldri hørt på programmet. I 06 forsvant Landlords Daughter fra arkivet, og RR var overbevist at HA hadde stjålet den. Etter en liten stund konfronterte de HA med dette, og i følge Tore sparka han bla Finn Bjelke i pissen, og fikk deretter sangen tilbake. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 P3 driver å detter bort i Bergen. Sykt irriterende. I dag forsvant plutselig P3 omtrent klokka 12 fra 99.00 på FM-båndet. Sukk. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Slå over på AM-båndet så får du i hvert fall med deg Tore og Bjartes Bærbare Lørdagsparty. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Flere som skal se Mer eller mindre mann på Ringen kino 6. desember? Tore Sagen kommer for å introdusere filmen. Det blir en bra uke. RR på rockefeller på tirsdag, og Mer eller mindre mann på torsdag. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Rar lyd på sendingen idag eller? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Reagerte på deg jeg óg. Flashback fra tidlig RR Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Alle stemmer vel på Tore på VGs nettsider? Virker som om han hater slike kåringer, så det hadde vært morsomt om han vant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå