Skosåle Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 (endret) de skal ha en pause fra RR som varer fra januar til høsten 2013:( det er det værste jeg har hørt! Endret 13. november 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Permisjon? Halvt år? Samme som sist det vel? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Tore på pappapermisjon. Bjarte skal på TV med det der nye humorprogrammet til NRK og Steinar skal vel være med på innspillinga av sesong to avLillyhammer. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Bjarte skal på TV med det der nye humorprogrammet til NRK 20 spørsmål? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 (endret) 20 spørsmål? nope Endret 13. november 2012 av Sveern Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 20 spørsmål? Det er vel ikke nytt. Underholdningsavdelingen, var det det de kalte det? Det programmet hvor Live Nelvik, Robert Stoltenberg og en del flere skal være med. NRK sitt (forhåpentligvis litt mer voksne) svar på "Torsdag kveld fra Nydalen". Visstnok inspirert av Saturday Night Live fra USA, noe TKFN også i alle fall i starten var. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Ååååå..... Er det ikke 20 Spørsmål som er humorsatsningen til NRK? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Jeg lurer på om jeg ikke tar spøken din fordi jeg synes 20 spørsmål både er morsomt og underholdende. Selv om jeg savner den gamle programlederen. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Det er morsomt og underholdende, men hjelpe meg. Den dagen det blir sett på som en satsning hos NRK da skipper eg lisensen 1 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 de skal ha en pause fra RR som varer fra januar til høsten 2013:( det er det værste jeg har hørt! Krise. Nå håper jeg de har blåst fra seg og at det ikke kommer flere unger i Sagen-slekta. Det nye programmet til Bjarte mistenker jeg blir skikkelig rævva. Han trenger en setting for å være morsom, han er gull i RR, men han er ingen stor komiker/vitseskriver. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Fyyyy pøken altså. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Hadde vært mer levelig hvis det hadde vært andre gode NRK-podcaster å høre på i pausen. Men så vidt jeg vet er det ingen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Krise. Nå håper jeg de har blåst fra seg og at det ikke kommer flere unger i Sagen-slekta. Det nye programmet til Bjarte mistenker jeg blir skikkelig rævva. Han trenger en setting for å være morsom, han er gull i RR, men han er ingen stor komiker/vitseskriver. Det virker som om det skal være et karakterprogram. Og det er jo ikke bare Bjarte som er med og lager det. Tipper det blir helt ok. Håper det blir veldig bra. Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 At Tore skulle ut i permisjon viste man jo, men jeg trodde det ikke var før det nærmet seg vår. Hvor mange år tror dere RR vil leve? Jeg tror de liker jobben sin, men at det kanskje er slutt om ikke så altfor lang tid. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Så lenge P3 ikke kommer opp med noen bedre programkonsepter på dagtid enn de har gjort i det siste så får de sikkert lov til å holde på så lenge de gidder. Og de har jo uansett andre prosjekter og barn på gang på si, så det blir nok fort til at de holder på i noen måneder av gangen fremover. Noe som igjen er bra både for dem selv og oss lyttere. Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Selvfølgelig P3 er jo sjeleglad for programmet. Nå tenkte jeg mer på hva Steinar, Tore og Bjarte vil. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Hadde vært mer levelig hvis det hadde vært andre gode NRK-podcaster å høre på i pausen. Men så vidt jeg vet er det ingen. Jeg laster ned alle episodene fra 2006 - 2011, skal kose meg med de under pausen. Bare å smøre seg med tålmodighet når det skal lastes ned 32,7 GB. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Satser på at Martin Beyer-Olsen får sendetiden mens de har pause. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Vet ikke om jeg orker å høre på ham 2 timer hver dag akkurat. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Virket som om Steinar ikke likte Ronny særlig i forrige vikarepisode. Alle komplimentene virket mekaniske og det var jo også direkte klaging. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå