knipsolini Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Da foreslår jeg at vi konkluderer med at det bare er tull. Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Det var ikke fra torsdagssendingen. Bjarte sier at det viktige ikke er å ha sokker dekorert med ukedager slik at sokkene blir brukt i forhold til det som står på sokken, men at det står samme dag på begge sokkene. Jeg hørte ingenting i torsdagens sending som skulle tilsi at det ikke var direkte. At noen påstår at de har hørt torsdagens direktesending før sending uten å engang å ha hørt torsdagssendingen er for meg høyst underlig. Hvis ikke du har hørt sendingen, hvordan kan du da vite at du har hørt sendingen? På tide du leser postene over. Om Torsdagens direkte sending eller Torsdagens podcast ble hørt spiller vel ingen rolle. Vist de er forskjellige så kan man virkelig begynne å lure. Les deg opp før du kritiserer.. Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Da foreslår jeg at vi konkluderer med at det bare er tull. Jeg vet da hva jeg hørte. Men inntil p3 svarer på e-posten så blir jo det bare mitt ord mot resten. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Var jo litt mistenkelig at de leste opp flere vitser som var tatt forrige uke. Hvis de tok opp på forhånd ville de jo brukt meldingene som ble sendt inn sist torsdag (som det virka som de gjorde). Men isåfall ville det jo vært veldig enkelt for de som hadde sendt inn og merket at noe var galt, så er jo litt rart det og. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Yngste i Sagen slekta heter forresten Liv. Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Har sendt mail til p3. Svaret var at de var på en årlig kanalsamling, og derfor gjorde et unntak denne gangen fordi det var vanskelig å lage direktesending. Greit det synst jeg, og nå kan vi legge denne saken død.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Har sendt mail til p3. Svaret var at de var på en årlig kanalsamling, og derfor gjorde et unntak denne gangen fordi det var vanskelig å lage direktesending. Greit det synst jeg, og nå kan vi legge denne saken død.. Pics! Var det forresten noen som hørte om de sa i fra før sendinga startet at det ikke var direkte? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Litt merkelig at de ikke sa ifra da. Prøvde jo åpenbart å skjule det, Bjarte sa jo f.eks. i tirsdagens (?) sending at de var borte på torsdag og fredag før han retta det opp til torsdags ettermiddag. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 La merke til det jeg også. I starten av dagens sending tullet de med at tirsdager er den eneste dagen de sender live, så de har tydeligvis fått med seg mailen din. Syns forsåvidt det er greit at de sender opptak om de må, men at det er ræva at de ikke sier fra om det. Spesielt når de oppfordrer lytterne til å sende inn sms og e-post. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 De kan jo unnskylde seg med at de bruker bidragene neste gang men uansett ufint. Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 ^^ This Seriøst? Dere vil ha bilde?. Enten får dere tro meg eller så får dere ringe p3 sin avdeling selv vist dette her var så grusomt viktig og sensasjonelt. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Synes vi bør lage en egen tråd om dette. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Hvorfor er det så uhørt? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 5. desember blir en bra dag, Radioresepsjonens julepostkasse julepostkasse julepostkasse. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 dama satt å skulle bestille i sta. hun kom ikke igjennom:( så det ble ikke noe på meg gitt. men, som de nettop sa: "det blir jo ikke all verden" Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Jeg skal på den første forestillingen. Så på jingleshowet de hadde (i fjor?) også. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Morsomme greier her: http://www.vgtv.no/#!/video/57954/t%C3%B8rnquist-show-9-gjest-bjarte-tj%C3%B8stheim Rart program. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Rare greier. Bjarte har fått et mektig skjegg. Forresten noen som husker den episoden der Tore Sagen først never dette med "pæææng" (penger) Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Nå kan dere vinne billetter http://p3.no/radioresepsjonen/vinn-billetter-til-radioresepsjones-julepostkasse/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå