Hotel Papa Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Hvilken episode er med Ane? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Det er vel flere? Tipper det står oppført på en av de fanlagde RR-sidene. Google it. Jeg lo godt i dag når Bjarte svarte falskt på den siste oppgaven fordi han trodde det og var en tittel på diktsamlingen. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Dagens episode åpner på klassisk vis: pikk og rase. Det Tore liker best. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Dagens episode var en av de bedre på lenge imo. Virker som de har kommet i form etter ferien. Her kan du se hvilke episoder Ane Dahl Torp var med i: http://rr.eikern.net/wiki/Ane_Dahl_Torp 1 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Dagens episode var en av de bedre på lenge imo. Virker som de har kommet i form etter ferien. Her kan du se hvilke episoder Ane Dahl Torp var med i: http://rr.eikern.net...i/Ane_Dahl_Torp Fikk noen stygge blikk i kassekøa på Spar når jeg hørte Fleipolini & Faktorama fra onsdgens sending. Vanligvis klarer jeg å holde pokerfjeset men her ble jeg sjanseløs. "Jeg tar en til: Når ble vannklosettet funnet opp?" "Fleip!" Endret 6. september 2012 av Prinz Poldi 3 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Haha, jeg fikk latterutbrudd av det samme! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Eg hører en del på RR når eg er ute og jogger. Det er da to scenario som er litt ekle: 1. I slutten av en intervall, sprutlatter. Kan medføre død. 2. Rett etter å ha møtt folk, sprutlatter. Kan medføre død. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 1. I slutten av en intervall, sprutlatter. Kan medføre død. Har opplevd dette selv, og du tuller ikke. Det er direkte livsfarlig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Er hvertfall ikke lett å få igjen pusten.... Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Stem fram RR som årets radionavn. http://www.seher.no/901966/stem-paa-aarets-radionavn Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Og husk å se ylvis i kveld Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Selv om jeg ble veldig skuffet over å høre at Steinar skulle være borte denne uken må jeg gi ros til Kyrres jobb som vikar. Han har en lett og ledig promgramlederstil og lar Tore og Bjarte gå ut på alle tangentene som oppstår i samtalene, noe som er essensen i programmet og det som har gjort RR til hva det er i dag. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Virker som han er for gammel for humoren eller at han synes Bjarte og Tore er barnslige. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Enig - jeg fortrekker da heller bare "jentene" alene Lenke til kommentar
MKej Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Og husk å se ylvis i kveld Kommer RR ? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Og husk å se ylvis i kveld Kommer RR ? Oh yes. 1 Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Og husk å se ylvis i kveld Kommer RR ? Er det lov å si? 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Om det er nødvendig med "vikar", så kunne de liksågreit vært uten programmet. Det er ikke konseptet "3-mennesker-prater-med-hverandre" som er så spesielt. Det kan alle gjøre. Dynamikken i programmet blir forferdelig når noen andre stepper inn. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Det er svært sjeldent det er vikar så jeg synes det er helt greit med forandring. Det er jo ikke slik at basse er borte for godt. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Jeg klagde over det samme her for litt siden, men ble enige med mange andre om at programmet har godt av noen midlertidige forandringer. Problemet er heller hvem de velger som vikar. Kyrre virker litt for gammel (mentalt, Bjarte viser jo at alder er ingen hindring:P), og tar seg selv litt for selvhøytidelig. Losen er helt konge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå