anonymku Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 noen som vet hvor jeg kan laste ned podkast fra 2011?? Lenke til kommentar
hun Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 (endret) Blir alltid litt skuffet når jeg hører at det er en vikar... Er ikke mange vikarer som gjør sendingen bedre enn den eksisterende trioen. Jeg liker Ronny, men han blir alt for jovial for RR! Jeg skrur av med en gang det er vikar. Funker bare ikke. Heller en resepsjonist for lite enn vikar. Edit: Losen er forsåvidt grei da Endret 25. august 2012 av hun Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Jeg hører alltid alt på rr. Uansett innslag, kaviar eller sketsj! 2 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Syntes Ronny gjør en bedre jobb enn Losen tbh, men Losen har jo sin sjarm, han er bare litt treg i vendinga. Helgar er også litt lættis. Verste vikaren de har hatt er Anne Lindmo, hun tror hun er universets mest interessante dame og at lytternes høyeste ønske er å høre hennes 10 minutter lange monologet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 "Ane Dahl Torp" var helt queen, de få gangene hun steppet inn - tror det var Bjarte hun utfylte, og det var faktisk ikke bare en intern spøk at hun spilte skjorta av gammern ... Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 "Ane Dahl Torp" var helt queen, de få gangene hun steppet inn - tror det var Bjarte hun utfylte, og det var faktisk ikke bare en intern spøk at hun spilte skjorta av gammern ... Bjarte er omtrent 420 000 ganger bedre enn Dahl Torp. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 "Ane Dahl Torp" var helt queen, de få gangene hun steppet inn - tror det var Bjarte hun utfylte, og det var faktisk ikke bare en intern spøk at hun spilte skjorta av gammern ... Bjarte er omtrent 420 000 ganger bedre enn Dahl Torp. Hold grautkjeften ... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Jeg synes det er kult med vikarer. Litt variasjon skader ikke. Har tross alt hørt på de tre gutta snakka piss i tusenvis av timer. 3 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Men ikke nok. Har brukt opp ukas dose på 4 timer for flere dager siden. Og nå kommer det bare en skje om gangen og det først halvannen dag! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 i dag begynte jeg å gråte av latter. første gang jeg har ledd så godt av noe på radio eller tv noen gang. dagens "radioen er din" er det beste jeg har opplevd! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Gleder meg til å høre den! En av resepsjonistene er syke, så i morgen blir det nok vikar. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Først kaller Bjarte edderkopper for husdyr, deretter sier Tore at de ikke er husdyr og kaller de for husinsekter istedenfor. Edderkopper er ikke insekt! IDIOTER! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 "Ane Dahl Torp" var helt queen, de få gangene hun steppet inn - tror det var Bjarte hun utfylte, og det var faktisk ikke bare en intern spøk at hun spilte skjorta av gammern ... Jeg likte også Ane veldig godt. Passet godt inn i gjengen. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Var innom 7/11 tidligere idag hvor jeg kjøpte en baguette og cola. Står i halvsvime ved kassa og skal betale. Jenta bak disken slår inn varene og sier: 69. Jeg gliser og kniser med det samme, og greier sånn halvveis å skjule det med hosting. Lenge siden jeg har vært så flau. Legger selvfølgelig all skyld over på Bjarte og 69-humoren hans. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Merkelig nok ikke. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 (endret) Drar ofte på smilebåndet av Bjarte. Han er så tåpelig med den derre "høøøøy, det er vel ikke lov å si" eller "heeeey", så fort noen sier noe som kan ligne på/settes sammen til noe perverst Endret 31. august 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Det hadde ikke vært mye RR uten Bjarte nei! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Jeg kniste da jeg skulle kjøpe FHM her om dagen og det kostet 69,- Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 De seilte da igjennom Norvest Masasjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå