Liberalistiske Samebror Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Sesongstart er til Mandag Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Dufttest. Ja, det kan vel bli interessant? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Så. hva synes dere? Mandag var bra, resten var litt urk Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Utrolig lite snakk om det, har det begynt altså? Da må jeg høre øyeblikkelig. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Blir alltid litt skuffet når jeg hører at det er en vikar... Er ikke mange vikarer som gjør sendingen bedre enn den eksisterende trioen. Jeg liker Ronny, men han blir alt for jovial for RR! Lenke til kommentar
MKej Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Blir alltid litt skuffet når jeg hører at det er en vikar... Er ikke mange vikarer som gjør sendingen bedre enn den eksisterende trioen. Jeg liker Ronny, men han blir alt for jovial for RR! Losen er jo en bra vikar Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Ja, eg og liker veldig godt når Bjørn er med. Men det må være en og annen sending. Ikke for mange etter hverandre. Det beste med vikarer i sendingene er jo når alle tre er tilbake. Da får eg alltid følelsen av at sendingen er så mye bedre 1 Lenke til kommentar
czr Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Kyrre var bra, syntes jeg. 1 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Er enig i at Ronny blir for jovial. Men noen ALLLLLAAAAAAAAHH Bjørn Eidsvåg eller Kyrre funker veldig bra Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Problemet til Ronny er at han er fanboy. Og at han er Ronny. Men han virker som en jævlig kul fyr da, det skal han ha. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) "Helgar" er da virkelig en brukbar erstatning. For ikke å snakke om "Pia" Endret 22. august 2012 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Helgar har ikke radiostemme, han er grusom å høre på Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Helgar har ikke radiostemme, han er grusom å høre på Smak og behag ... "Helgar", som type, utfyller på en veldig god måte de to andre typene i helheten, som er RR", uavhengig av hvem han vikarierer for. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Jeg elsker Helgar. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Ditto, Heljgjar er konge. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Alle disse andre nye folkene på P3 derimot, de er fæle. De prøver for hardt. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Vikarer som er fans av programmet og ikke er redde for å utlevere seg selv, (Losen, Eia, Slettemark, Selterz, Helgarsch) er alle gode og skaper en spennende og annerledes dynamikk som løfter programmet. På den andre siden har du de som er usikre og forsøker å være noen de ikke er, går rett på snørra og sender sendinga rett i dass. Hasse Hope var fantastisk, forresten. Jeg tror ikke han prøvde å være like morsom alltid som det han faktisk var, men det er en av mine favorittsendinger i nyere RR-historie. If you want my number, spanish steps tonight. Endret 22. august 2012 av Prinz Poldi Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Det har vært flere gode vikarer oppigjennom tiden. Synes ikke det skader med litt variasjon en gang blant. Losen med barnebok ble jo instant classic. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Synes Amarone-dilemmaet er av de bedre som har vært i den spalten. Med Losen, selvsagt. (1 dyr eller 20 billige flaske®). Lenke til kommentar
eveant Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Vikarer som er fans av programmet og ikke er redde for å utlevere seg selv, (Losen, Eia, Slettemark, Selterz, Helgarsch) er alle gode og skaper en spennende og annerledes dynamikk som løfter programmet. På den andre siden har du de som er usikre og forsøker å være noen de ikke er, går rett på snørra og sender sendinga rett i dass. Hasse Hope var fantastisk, forresten. Jeg tror ikke han prøvde å være like morsom alltid som det han faktisk var, men det er en av mine favorittsendinger i nyere RR-historie. If you want my number, spanish steps tonight. Hvilken episode var det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå