Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde av en eller annen grunn at det var neste helg de begynte, så jeg ble veldig fornøyd da jeg skrudde på radioen på vei hjem fra jobb. Og det var vel egentlig den historien.

Ser podcasten er ute også jah. Ganske nøyaktig én time totalt, som vel ikke var spesielt overraskende

Lenke til kommentar

Takker for den widge´n .. Har macintosh på skolen, men den er sperra for podcasting .. merkelig, og heldigvis funket den widge-saken :p Men går det ann å spole i den, eller må man høre hele?

Upraktisk når jeg må stoppe og starte på nytt hver gang timen begynner;p

Lenge leve RadioResepsjonen!

Endret av Sp1te
Lenke til kommentar
Takker for den widge´n .. Har macintosh på skolen, men den er sperra for podcasting .. merkelig, og heldigvis funket den widge-saken :p Men går det ann å spole i den, eller må man høre hele?

Upraktisk når jeg må stoppe og starte på nytt hver gang timen begynner;p

Lenge leve RadioResepsjonen!

9375788[/snapback]

Fett at den brukes :D

den var under utvilkling skjønner du, men utviklerprogrammet har gått ut på dato får jeg beskjed om. Brukte Dashcode, virkelig fett! Men så snart jeg får fatt i det skal jeg utvikle den, så det er dessverre kun start/stopp der ja.. Og kun episodene som er ute på nettet til en hver tid.

Lenke til kommentar

Klart den brukes!;p Den er mega kjekk å ha på skolen hvertfall;o hehe!

Ja, hadde blitt enda mer fornøyd om du kunna fått inn spoling og litt lengre pause.. for den hopper jo tilbake igjen til start , om du pauser for lenge? Det gjør den hvertfall her:(

Lenke til kommentar
Klart den brukes!;p Den er mega kjekk å ha på skolen hvertfall;o hehe!

Ja, hadde blitt enda mer fornøyd om du kunna fått inn spoling og litt lengre pause.. for den hopper jo tilbake igjen til start , om du pauser for lenge? Det gjør den hvertfall her:(

9383309[/snapback]

Fikser det lett når leopard kommer ut, bare vent!

Lenke til kommentar

Er en fin mulighet det ja. Men er man mest interessert i radioprogrammet og ikke all musikken er podcast veldig kjekt. I NRKs podcaster er det kun snakking og all musikk er tatt bort. Noe jeg synes er ganske behagelig når jeg hører på noe så morsomt som RR. Deilig å ikke bli avbrutt av mye lik musikk hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...