:---{D Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Sovnet ifra det i går, men kommer hvertfall nå Last ned her 9283099[/snapback] Tusen takk! ;-D Lenke til kommentar
vandrewal Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Trodde av en eller annen grunn at det var neste helg de begynte, så jeg ble veldig fornøyd da jeg skrudde på radioen på vei hjem fra jobb. Og det var vel egentlig den historien. Ser podcasten er ute også jah. Ganske nøyaktig én time totalt, som vel ikke var spesielt overraskende Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Sovnet ifra det i går, men kommer hvertfall nå Last ned her 9283099[/snapback] Funka visst ikke så godt allikevel. Uansett: Hyggelig overraskelse at de har programmet igjen. Også en time'a gitt. Selv om jeg foretrekker hver dag i uka. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Bare jeg som ikke har fått lørdagens episode? Fikk fredagens episode i lørdagens podkast. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Laster ned lørdagens nå... Det var ikke så lett nei. Lastet den ned i iTunes, men av en eller annen grunn ble den ikke lastet ned korrekt likevel... Merkelig.. Endret 26. august 2007 av HHoward Lenke til kommentar
kristofferlol Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) slettet Endret 20. juli 2011 av kristofferlol Lenke til kommentar
Cucumber Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Ser ut til at det funker nå! Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Fikk tilslutt lastet den ned her også ja... (NEI DA) *nei det var jo selvfølgelig fredagens episode, med lørdagens beskrivelse og dato. *Hvis noen har lastet ned lørdagens episode, kunne de da lastet den opp? Endret 26. august 2007 av HHoward Lenke til kommentar
maradona Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg får ikke lasta den ned engang, den forsvinner bare medengang den er ferdig. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 http://rapidshare.com/files/51370738/nrk_r..._13284.mp3.html There you go. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Det var lørdagens episode ja. Så du fikk lastet den ned? Mange takk! Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Da ser det ut som de har rettet opp i problemene og lagt ut, både fredag- og lørdagens episode på nytt. (I hvert fall i iTunes) Lenke til kommentar
Sp1te Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Takker for den widge´n .. Har macintosh på skolen, men den er sperra for podcasting .. merkelig, og heldigvis funket den widge-saken Men går det ann å spole i den, eller må man høre hele? Upraktisk når jeg må stoppe og starte på nytt hver gang timen begynner;p Lenge leve RadioResepsjonen! Endret 28. august 2007 av Sp1te Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Takker for den widge´n .. Har macintosh på skolen, men den er sperra for podcasting .. merkelig, og heldigvis funket den widge-saken Men går det ann å spole i den, eller må man høre hele? Upraktisk når jeg må stoppe og starte på nytt hver gang timen begynner;p Lenge leve RadioResepsjonen! 9375788[/snapback] Fett at den brukes den var under utvilkling skjønner du, men utviklerprogrammet har gått ut på dato får jeg beskjed om. Brukte Dashcode, virkelig fett! Men så snart jeg får fatt i det skal jeg utvikle den, så det er dessverre kun start/stopp der ja.. Og kun episodene som er ute på nettet til en hver tid. Lenke til kommentar
Sp1te Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Klart den brukes!;p Den er mega kjekk å ha på skolen hvertfall;o hehe! Ja, hadde blitt enda mer fornøyd om du kunna fått inn spoling og litt lengre pause.. for den hopper jo tilbake igjen til start , om du pauser for lenge? Det gjør den hvertfall her:( Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Klart den brukes!;p Den er mega kjekk å ha på skolen hvertfall;o hehe! Ja, hadde blitt enda mer fornøyd om du kunna fått inn spoling og litt lengre pause.. for den hopper jo tilbake igjen til start , om du pauser for lenge? Det gjør den hvertfall her:( 9383309[/snapback] Fikser det lett når leopard kommer ut, bare vent! Lenke til kommentar
Northland Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Er det bare jeg som hører på reprisene inne på p3.no? Jeg skal være ærlig og si jeg har aldri hørt en podcast. Men hvorfor nevnes aldri den muligheten, at du kan hørre alt om igjen på internett? Er podcasting så spessielt mye bedre? Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Er en fin mulighet det ja. Men er man mest interessert i radioprogrammet og ikke all musikken er podcast veldig kjekt. I NRKs podcaster er det kun snakking og all musikk er tatt bort. Noe jeg synes er ganske behagelig når jeg hører på noe så morsomt som RR. Deilig å ikke bli avbrutt av mye lik musikk hele tiden. Lenke til kommentar
Meits Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Har RR byttet studio nå som det er helgesendinger? Jeg synes spesielt Tore og Bjarte høres annerledes ut nå enn tidligere. Lenke til kommentar
maradona Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 De nevnte i fredagssendingen at de hadde fått sitt eget studio, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå