Abigor Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Hvorfor er det 3 filer for tirsdagens pödkast? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Slik var det ikke i går da jeg lastet ned. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Tror telefonsamtalen med Trude (de snakket om at det skulle komme tidligere i sendingen), var borte i den versjonen jeg lastet ned hvertfall. Mulig det er lagt ut nye versjoner for å rette på dette. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 For noen brødhoder de er. Hvordan er det mulig å si "drepe den siste pandaen kan jeg ta. utrydde en rase dyr? Utrydde en rase dyr, dyr, dyr. Ikke så usympatisk som å drepe en menneskerase". Ehh... pandaer er en ART. Utrydde en ART. Mennesker er også dyr. Å utrydde en rase dyr utelukker ikke å utrydde en menneskerase. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 De er jo ikke noen elitefolk da, bare vanlige folk, likson... 9 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Jøss, har ikke sett denne tråden før. Hører på de hver dag, om jeg kan. Har lastet ned alle episodene, helt fra 2006. Har de på en minnepinne som jeg har i bilen, så jeg kan høre på RR hver gang jeg er ute med bilen De er så geniale at Golden og Antonsen i misjonen virker kjedelig i forhold! Endret 8. februar 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Ja, og så er de relativt nøye med å minne på om at de hverken er høyt utdannet eller spesielt smarte, men heller at de er veldig dyktige på "synsing". Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 De er så geniale at Golden og Antonsen i misjonen virker kjedelig i forhold! Helt enig! Golden og Antonsen har sånne irriterende pauser mellom hvert eneste ord de sier, snakker på en helt annen måte. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Uansett, det de ikke kan, tar de igjen i sexyness Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg mener vanlig folk burde vite forskjellen på rase og art. De har så mye livsvisdom og kunnskap om alt mulig, men dette har de ikke fått inn. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Erru spessialist du'a?! 6 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 De er ingen elitefolk, nei. Det skal være sikkert. Blir til tider forskrekket over hvor lite kunnskap gutta sitter inne med. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Vel, før jeg begynte å høre på RR trodde jeg Bruce Springsteen var fra USA, men så feil kan man ta, så man lærer noe nytt hele tiden 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 De er ingen elitefolk, nei. Det skal være sikkert. Blir til tider forskrekket over hvor lite kunnskap gutta sitter inne med. Men klarer du å detekte når de spiller dum for å skape god underholdning og få mange "svette" illsinte tilbakemeldinger? Selv synes jeg de er tre helt alminnelige fyrer som har skapt ett knasende godt produkt basert på det lille vettet de innehar ... Man kan nesten grøsse over hvor bra det kunne blitt hvis de var tre "skærpinger" sammen ... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) For noen brødhoder de er. Hvordan er det mulig å si "drepe den siste pandaen kan jeg ta. utrydde en rase dyr? Utrydde en rase dyr, dyr, dyr. Ikke så usympatisk som å drepe en menneskerase". Ehh... pandaer er en ART. Utrydde en ART. Mennesker er også dyr. Å utrydde en rase dyr utelukker ikke å utrydde en menneskerase. Lettbeint... Endret 8. februar 2012 av Jotun Lenke til kommentar
bas Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Argh, ambivalent rundt den nye sendtida. Går nå glipp av en halvtime fordi jeg kan liksom ikke være den kjipe typen som ikke blir med i kantina til lunsj, men heller sitter på kontoret for å høre på RR Samtidig er det litt digg å få noe RR etter lunsj også, en liten dessert. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Argh, ambivalent rundt den nye sendtida. Går nå glipp av en halvtime fordi jeg kan liksom ikke være den kjipe typen som ikke blir med i kantina til lunsj, men heller sitter på kontoret for å høre på RR Samtidig er det litt digg å få noe RR etter lunsj også, en liten dessert. Jeg er ofte ferdig med lunsj til rett over 11. Så hurra! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Jeg hører bare på podcast, selv om jeg har mulighet til å høre det live hver dag. Men all musikken er så irriterende, er ikke derfor jeg hører på RR. Synd jinglene er borte da... 2 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Bjarte Tjøstheim @BjarteTjostheim Vil bare kile/erte/tease litt om at #Radioresepsjonen har stor premiere på fredag! På hva? Følg med da vel i utvalgte #massemediaz. Klem Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Spanande. Håper det er Singelklubben 2. Endret 15. februar 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå