Jotun Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Jeg ler ikke, og det er fordi det ikke er morsomt. 2 Lenke til kommentar
thadon Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 KJEEEEEEEEEEEEEFT!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Populært innlegg thadon Skrevet 29. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 29. januar 2012 12 Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Det er min humor det, Thadon! Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Dem har'e hvertfall morro sjæl. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Det er viktig å kunne le av seg sjøl! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Det er viktigere å kunne le av andre, fordi da ler man av seg selv Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Ny sendetid fra 6. februar http://p3.no/radioresepsjonen-beroliger-fansen/ 11-13 Lenke til kommentar
Frostrøyk Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Får...ikke...puste...! 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Hahaha! Syntest liksom ikke det var veldig morsomt, men så smeller Tore til! :!: Eg skulle så gjerne sett en sending der de filmet..... DET er et av mine høyere RR ønsker. 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Ny sendetid fra 6. februar http://p3.no/radiore...roliger-fansen/ 11-13 Bra: Sove lenger, fortsatt mulighet å få med seg sendinga fra starten av. Negativt: Podkasten blir utsatt 1 time? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Var Lilyhammer noe særlig? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Var Lilyhammer noe særlig? Ja. Det var klisjeer og slike ting. Litt simpelt. Men absolutt brukbart, skal følge med på det. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Vi er ikke noe elitetyper vi altså. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Helt vanlige folk som ser på lavpanna humorprogrammer. Ikke noe elitefolk. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Selv synes jeg Sagenbrødrene har ett litt for stort personlig behov for å bli noe bedre enn bare "radiopersonligheter". Signalene i forkant av den heller flaue tv serien fra i fjor, var at rr nå var avgått med døden, og sjampisstemningen i radiostudioet spesielt hos brødrene mener jeg var veldig tydelige. Nei, hold dere til radioen, og hvis dere på død og liv bare må bli "tvpersonligheter" - bruk da tiden først på å skape noe helt nytt, fremfor å bare være "rr på tv". Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg synes rr på tv var kjempebra. Men jeg vil heller ha 4 timer radio enn 30 min tv. 1 Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Selv synes jeg Sagenbrødrene har ett litt for stort personlig behov for å bli noe bedre enn bare "radiopersonligheter". Signalene i forkant av den heller flaue tv serien fra i fjor, var at rr nå var avgått med døden, og sjampisstemningen i radiostudioet spesielt hos brødrene mener jeg var veldig tydelige. Nei, hold dere til radioen, og hvis dere på død og liv bare må bli "tvpersonligheter" - bruk da tiden først på å skape noe helt nytt, fremfor å bare være "rr på tv". Morsomt at du skulle nevne det; brødrene Sagen er gjest hos Skavlan i morgen. Forøvrig er jeg en av dem som aldri kan få nok av noen av resepsjonistene, så at de måtte ønske å bli noe mer gjør meg ingenting. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Har aldri sett denne siden før, men dette var verdt en titt http://knipsknips.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå