Jason P. C. Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Hva hvis de begynner å plystre på en sang? Må det og fjernes fra podcastene? Eller hvis de bryter ut i enten "Jeg vil være ung" eller "all night long"? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Hva, er det for å bekjempe piratnedlastninger de gjør dette? Snakk om å skyte seg selv i foten. Alle tiltak plate-/film- og spillbransjen hittil har prøvd har fungert mot sin hensikt. Kampen var tapt før den begynnte.De burde akseptere, og omfavne piratkopiering. Endret 2. januar 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Hva hvis de begynner å plystre på en sang? Må det og fjernes fra podcastene? Eller hvis de bryter ut i enten "Jeg vil være ung" eller "all night long"? Nei, selvfølgelig ikke. De har enkelt og greit mistet rettighetene til å legge ut musikk fra artister på nett (nettradio, podcast osv). De mister ikke rettighetene til noe de selv produserer. Problemet med jinglene er at Töre alltid har basert dem på musikk fra andre artister. Jeg synes ikke man skal gjøre noe stort poeng ut av dette, det vil nok løse seg. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Ok i see. Men kjedelig hvis de snakker over introen til musikken de skal spille da? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Da blir det slutt på det da. Dette er jo overhodet ikke noe problem. Det er bare teit. Latterlig. Idiotisk. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Tipper de kommer til å prøve å tilpasse seg dette så godt som mulig for å slippe å kutte bort noe særlig. En del av sitatene som er postet på forrige side tyder vel også på dette. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) De kan ikke spille de gamle slitte jinglene fordi de som har lagd musikken (enten det er Töre eller de originale musikerne bak lydklippene) skal ha noen usle kroner? De har jo spilt disse jinglene i mange år nå, får de like mye penger hver gang? Hvor mye får de får hver jingle spilt da? Eller får de mindre og mindre penger etter som tiden går? Nå klager platebransjen fordi de ikke får mer penger? Mer penger for gamle jingler? Kan ikke noen arrangere firmafest for platebransjen med togtur ned til sydlige Polen? Endret 2. januar 2012 av Griffar Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Hele opplegget er høl i huet, men sånn er verden. Tror ikke de bak musikken til eventuelle jingler håva inn cash hver gang de kjørte jingler, men heller at NRK betalte IFPI en fantasilion kroner og så¨fikk de en tier derifra. Lenke til kommentar
Frostrøyk Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Bryter inn i hylekoret med et spørsmål: Hørte en sending på streamen igårkveld, skulle gjerne visst hvilken sending det var, og evt skaffet podcasten av den. Det var bla a snakk om grevinnen og hovmesteren (basse mente hun satt i rullestol), og tore leste opp navnene på de avdødde vennene (admiral von shcnider osv) Den sendigen var så hysterisk morsom at jeg lo til jeg fikk krampe i magen, som resulterte i null søvn den natta og at jeg nesten mistet flyet til jobb... Noen som vet hvilken sending det var? Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Det var sendingen fra onsdag 21. desember du hørte der. Finner den vel i iTunes. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Når starter de med nye sendinger? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Å? Så de har helt sluttet med podcaster? For jeg finner ingenting på rss Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Ligger på itunes hvertfall. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Hælle måne, må man innstallere itunes for å høre på rr altså? Nei takk Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Nei, det skulle tatt seg ut. Fant den på RSS'en Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Takk! Hvordan fant du den? http://podkast.nrk.no/program/radioresepsjonen.rss Her er siste fra 21 desember i 2011 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Den tredje fra toppen. Ser ut som de legger ut desember-podcastene ut på nytt, ferdig redigert etter IFPI-direktivet Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Se der ja, tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 IFPI er værre enn kreft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå