Anvlaibar Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Mats Borch Bugge var ganske kul da. Edit: Men man savner da alltid Bjarte. Liker best sendingen hvor Steinar ikke er til stede. Da kan Bjarte og Tore få utløp for sitt bærbare lørdagsparty på Am-båndet uten Steinars innblanding. God Stemning! Endret 2. desember 2011 av Anulaibar 2 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Noen som skal på julebordet? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 http://p3.no/radiore...en_til_god_jul/ Bakomfilm fra innspillingen av "God Jul" låta. Inneholder meget lettbeint løping gjennom NRK's ganger, for å nevne noe... Også såååååååååå lettbeint løping da! Skjønner hvorfor de gutta der er på radio... for de har virkelig problemer med å være på tv. Men desto morsommere å se på da. En slags ironisk klovning, forsøk på å være seriøs, også var alt likevel ironisk klovning igjen. Også bare helt vanlig klovning deretter. Gøy om noen sang god jul og la det opp her i tråden også da? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Også såååååååååå lettbeint løping da! Skjønner hvorfor de gutta der er på radio... for de har virkelig problemer med å være på tv. Men desto morsommere å se på da. En slags ironisk klovning, forsøk på å være seriøs, også var alt likevel ironisk klovning igjen. Også bare helt vanlig klovning deretter. Hvor prøvde de å være seriøse? Relativt åpenbart at de oppfører seg sånn med vilje for å være morsomme, og jeg syns det funker veldig bra. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Også såååååååååå lettbeint løping da! Skjønner hvorfor de gutta der er på radio... for de har virkelig problemer med å være på tv. Men desto morsommere å se på da. En slags ironisk klovning, forsøk på å være seriøs, også var alt likevel ironisk klovning igjen. Også bare helt vanlig klovning deretter. Hvor prøvde de å være seriøse? Relativt åpenbart at de oppfører seg sånn med vilje for å være morsomme, og jeg syns det funker veldig bra. Dette er min humor! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Noen som skal på julebordet? Skal du? Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Den pinlige stillheten i heisen, etterfulgt av energisk vifting med armene og løping gjennom gangene var definitivt min type humor. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg lo meg ihjæl av 2 og et halv minutt med løping mot studio. Aner ikke hvorfor. Klokkklokkklokk 2 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Noen som skal på julebordet? Skal du? Neh, jeg ble ikke invitert Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Neh, jeg ble ikke invitert Men du blir savnet. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Neh, jeg ble ikke invitert Men du blir savnet. Suss til deg Lenke til kommentar
Givanildo Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Mats Borch Bugge var ganske kul da. Selv kan jeg ikke fordra vikarer. Radioresepsjonen består av Tore Sagen, Steinar Sagen og Bjartolini Tjøstheim og da blir det bare feil når Bjørn Eidsvåg og andre skapninger skal blande seg inni. Mange har en tendens til å prøve altfor hardt å være morsom, og blir istedet latterlig. Har ikke hørt podcasten med Bugge enda, men av grunnene ovenfor kommer jeg ikke til å gjøre det heller. 1 Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Eidsvåg har vært veldig bra når han har vært med, hørt når han leser fra sin "barnebok"? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Ååå Sivert med det store hodet Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=obbCIm7sFgE Ler så jeg griner! Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Noen som vet hvor man kan få skaffet seg første sending i rr, har lastet ned den store torrentfilen på 32,7gb der mangler første Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Noen som vet hvor man kan få skaffet seg første sending i rr, har lastet ned den store torrentfilen på 32,7gb der mangler første Her for eksempel Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Så forbanna kjedelig at de tar de samme vitsene om igjen! Og de kan ikke engang huske at de har fortalt dem før! Er vitser som var nå på torsdag som ikke ble fortalt for lenger enn 2-3 uker siden. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Ja, jeg har gitt opp torsdagssendingene. Er jo bare 10 minutter som er verdt å høre på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå