Jason P. C. Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Men pødcasten da? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Hvor finner dere podcast så fort? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 http://podkast.nrk.no/program/radioresepsjonen.rss Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Må bare si at favoritt spalten min er "siste 24 timer". Skuffer ALDRI! Heller ikke idag da Tore fortalte om edderkopp problemet. 1 Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Hvilke programmer bruker folk til å laste ned podcaster? Har brukt Juice en stund, men det er ustabilt, crasher i ny og ne og ser ikke ut til å bli oppdatert, men har ikke klart å finne noen gode alternativer... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) iTunes. Jeg bruker programmet kun til podcasts, da jeg hører på veldig mange forskjellig show, og iTunes Store er et fantastisk enkelt sted å starte et abonnement. Musikk og slikt har jeg andre programmer til. Endret 22. september 2011 av Skurupu Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Er ikke no fan av itunes, og skulle hatt til windows server 2008. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Har dagens pøddkast komme på itunes? Finn han ikkje under rss'en. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 ingen podcast noen steder ennå Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 SteinarSagen Steinar Sagen Noen skal selvsagt dingle for dette, og det er ikke meg denne gang. Dagens RR-podkast kommer seint i kveld. Beklager fra dypet av min sjel. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 podcastene blir lagt ut på rss. De ulike programmene lytter til rss. Jeg pleide å bruke winamp sin podcastfunksjon. Funker helt greit, men du får ikke opp så mye info som i firefox. Men du kan be den oppdatere ved start, hver 6. time osv. Den kan også laste ned siste uhørte podcast. Jeg foretrekker manuelt via firefox nå, mest på grunn av at jeg kan sjekke når podcasten ble publisert. Hater når podcasten er forsinket! Særlig når jeg har planlagt å høre på den mens jeg kjører eller andre ting. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 "Hvor blir det av potetene når man lager potetstappe"? Fantastisk spørsmål, har lurt på det samme selv Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 iTunes. Jeg bruker programmet kun til podcasts, da jeg hører på veldig mange forskjellig show, og iTunes Store er et fantastisk enkelt sted å starte et abonnement. Musikk og slikt har jeg andre programmer til. stittes! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Har dagens pøddkast komme på itunes? Finn han ikkje under rss'en. Jeg lurer på én ting.. Nå ser det ikke ut som eg har funnet podcast siden 21.9. Har bilde som viser. Gjør jeg det rett? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Ja, kan ikke se noe feil ved dette Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hvorfor er det da ingen podcast fra de siste dagene? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Veldig rart. Kanskje du har skrudd av automatiske nedlastninger? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Veldig rart. Kanskje du har skrudd av automatiske nedlastninger? Hmmm.. Tror ikke det.. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hat på pinne. Min humor *knips knips* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå