Anvlaibar Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Skinn Fasting-Drue :!: http://www.youtube.com/watch?v=H04Yb0y3p0g 4 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Fortell til oss som ikke fikk oppleve gleden! Var følgende vits: "Min mor ba meg ta tattovering et sted som ikke betydde så mye, så jeg tok den i Drammen!" Resepsjonistene lo og sa den var stygg 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Det var en bra vits Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Du fikk god respons på vitsen din, gratulerer! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 http://podkast.nrk.no/program/radioresepsjonen.rss Finnes ikke det noe sånt som en zip-fil med alle? Så slipper jeg å laste ned en og ned? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 http://nrkp3.no/radioresepsjonen/alle-rrs-podkaster-gjennom-tidene-i-en-torrent/ Lenke til kommentar
eveant Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Har planer om å kjøre stavmikser med noen kompiser. Alle har med tre ingredienser hver, og vi lager flere forskjellige stavmiksere, og den som gjetter dårligst blir skutt med softgun. Tror det blir morsomt. Noen som har gjort det før? 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 http://nrkp3.no/radioresepsjonen/alle-rrs-podkaster-gjennom-tidene-i-en-torrent/ Takker! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Har planer om å kjøre stavmikser med noen kompiser. Alle har med tre ingredienser hver, og vi lager flere forskjellige stavmiksere, og den som gjetter dårligst blir skutt med softgun. Tror det blir morsomt. Noen som har gjort det før? Gjorde det på et vorspiel engang, bare med væske da. Gjette hva som var i koppen. Oppskriften på å spy. Men om dere gjør det med mat og i en edruelig setting må det jo være knakende morsomt. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Ja, jeg tror det blir artig. Jeg skal komme med rapport i løpet av helga. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Arghh, Bjarte er en IDIOT! Hører på dagens podcast, og der sier han først at en 10 minutters dusj ikke er så dyrt. Det koster kun 70 kr eller deromkring. Selvsagt reagerer Steinar og Tore. Så finner Tore ut av den faktiske prisen. 6,5 kroner! Faen for et kjøtthode! Han fjaser og ler og følger aldri med på hva som blir sagt eller innholdet i meldinger eller nyhetsartikler. Han minner meg mer og mer om Pilkington. Håper han blir like irettesatt også, for Pilkington får gjennomgå mye verbal juling! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Hey, Bjarte er konge! Min favoritt. Slumdog? 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Gallionsfiguren er jo 1/3 av showet. Ville ikke på langt nær vært like bra radioprogram med kun sagen brødrene. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Ja men i det siste har han vært for slapp. Eksempelet med dusjen gjorde det bare så tydelig. a) han klarte ikke å se at prisen var 6,5 eller så glemte han det og tippet på 70kr b) han syntes ikke 70kr var særlig mye for en 10 min lang dusj. IDIOT! Veldig ofte har jeg inntrykk av at han ikke følger med på detaljer om ting som blir sagt. Han får med seg halvparten, også bare fantaserer han seg til resten. Husker dere vitsespalten på torsdag? Han skjønte ikke at det var vesentlig at det var moren til sauen, og ikke bonden. Endret 21. september 2011 av Abigor Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Du får ikke lov til å høre på RR mer, du skjønner jo ikke humoren 4 Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Det eneste jeg ikke liker med Bjarte er at han ikke fornyer humoren på karakterene sine, og når det er stavmikser gir han jo ALT FOR MANGE tips! Men ellers er han perfekt. 2 Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hei Abigor! Skift humor! Bjarte er nesten like morsom som Töre, ikke fint å snakke stygt om han! :ph34r: ROCK N ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLL!!! 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Hey, hvor ble det av skytingen i går? Ingenting på podcasten. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Var det ikke sending idag? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Jo, var sending idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå