Jason P. C. Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Vitsespalten er jo dritkjedelig, ikke noe diskusjon, bare vitser. Me not likey Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Vitsespalten var verre enn one-linerspalten. Buktalerposten (posten) var ikke helt min gate heller. Litt fjollete, selv om det kan ha en viss sjarm det au Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jeg liker når de blir skikkelig sure, slik som Tore oppførte seg på torsdag. Lo lenge og vel da. I vitsespalten var det jo noen ganske gode vitser vil jeg si. Liker det så lenge vitsene er gode, det er de ikke alltid. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jeg liker når de blir skikkelig sure, slik som Tore oppførte seg på torsdag. Enighet Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Skulle ønske de kunne filme en hel sending. Kanskje skjult kamera Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Ja akkurat det samme har eg og tenkt. Hadde vært artig å fått et skikkelig innblikk i hvordan de har det under sending. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jeg tror de fekter mye med armene når de vil at andre skal være stille og slike ting. Mye håndbevegelser som skal signalisere stillhet, samkjøring osv. Eller kanskje ikke? Har sett videoklipp fra andre programmer, så dette er noe de virkelig burde ta fatt i. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Og ikke minst, Basse som løfter på skinkene for å fise. Tror han og Tore er ganske ille på det under sending. Husker Bjarte kommenterte etter at Tore insisterte på å ha vinduene oppe "Sniff sniff, nå skjønner jeg hvorfor du ville ha vinduet åpent" Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 De har kommentert spørsmålet om å filme en sending mange ganger. Det korte svaret er at de kommer ikke til å gjøre det. Det lange svaret er at de mener at sendingen blir påvirket negativt av slike elementer som kan virke forstyrrende (kamera, hund, menneske). De har derimot laget en dogumentar om prosessen frem mot en sending. Her er den. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Det er derfor jeg stemmer for skjult kamera Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Er det bare meg som ikke får lasta ned podcast eller? Har ikke fått podkaster de siste 2 dagene.. (RSS) Har ikke testa itunes.. Får ingen podcaster fra Nrk. Alt annet virker jo bra, som Misjonen fra p4 og Tech News Today osv.. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Jeg har brukt rss fint, ingen problemer denne uken Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Hmm. Spesielt.. Jeg får ikke lasta ned verken via wifi eller 3G. Jeg har prøvd å slette feeden og legge til på nytt. Nå testa jeg å kjøre mp3 fil fra RSS URLen på pc'n også, men får ikke tilgang.. http://podkast.nrk.no/program/radioresepsjonen.rss Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Men hva er problemet? At den ikke vil oppdatere seg med de nyeste, eller kommer du ikke inn? i verste fall kan jeg sende deg de du mangler Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Noen som har peiling hvilken episode de snakker om DDE sin nye stemmevrenger eller noe lignede. Det gikk reklame for RR, hvor de brukte utdrag fra denne episoden, for en eller to uker tilbake siden. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Var blant de første episodene denne sesongen om jeg ikke husker feil... Tror Tore hadde sett Allsang på grensen, etter DDE var gjester=) Dagens imitasjon av fulle folk som mobilfilmer og kjefter på vektere var forreste upåklagelig! Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Det var meget fornøyelig Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Var blant de første episodene denne sesongen om jeg ikke husker feil... Tror Tore hadde sett Allsang på grensen, etter DDE var gjester=) Dagens imitasjon av fulle folk som mobilfilmer og kjefter på vektere var forreste upåklagelig! Du har ikke tilfeldigvis episode nr? Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Det er nok mandag 15. August. Endret 6. september 2011 av grovetussen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå