Oreokjeks Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hørt gjennom ca 1.5 mnd av vinter-2006 sesongen. Mye dritt her! Dårlige sketsjer (forferdelig mange av dem), alt for mye unødvendig bråk og støy og generelt lite lettbent stemning. Noen som har kommet lengre og kan si når det tar seg opp? Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hørt gjennom ca 1.5 mnd av vinter-2006 sesongen. Mye dritt her! Dårlige sketsjer (forferdelig mange av dem), alt for mye unødvendig bråk og støy og generelt lite lettbent stemning. Noen som har kommet lengre og kan si når det tar seg opp? Det er jo kjempemorsomt Spesielt den sketsjen med impro-jazz, når Bjarte forsøker seg på improvisering. Og litt artig med all night long og når de snakker om Lionel Hestefjes. Ja eg elske jazz, ja eg gjør det. Det var jazz ja. Åja det var drittjazz? Bare kaster meg uti det eg. Om eg har unger? Nei. Åja lunger ja, du tror de e litt små? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Er litt enig med "Oreokjeks" ... Har selv gått gjennom hele katalogen (og det hele to ganger ...) Det jeg synes er like morsomt (hver enda gang ) er progresjonen hos rr-teamet - hvor de hele tiden lærer og utvikler sammen - til det som er megasuperdupert i dag. Kan være at man må både være hakkende kaklende sprø og rr-disippel for å tåle slike doser lettbeint humor ... !? Edit: Lettbeint tilføyelse Slenger like godt med ett bilde til "den utålmodige" ... Endret 22. august 2011 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Ingen podcast idag eller? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Steike som hun maser da Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 40-årig gammel gift kjerring med unger! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Så radioresepsjonen hadde sending fra kjøkkenet idag? 5 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Så radioresepsjonen hadde sending fra kjøkkenet idag? Hahahahaha, hvorfor kom ikke jeg på den? Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Send 6 til 26600 for å stemme på RR til Årets Morsomste!!!!! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Åja, det er Komiprisen nå, ja. *skru på NRK Nett-TV* Melding sendt! Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Har sendt 4 sjøl Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Hvis det er snakk om RR på TV synes jeg ikke de fortjener noen pris for det. 3 Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Det syns egentlig ikke jeg heller, men RR er RR. 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Sendte meldingen før jeg visste at det var TV-programmet som var nominert. Men dette er jo ikke en pris for kun TV-programmer, så hvorfor de valgte å nominere TV-programmet i steden for radioprogrammet trur jeg er kun så de hadde et lite klipp å vise ved siden av nummeret. Men, de kunne godt ha vist et klipp fra TV-programmet, og heller bare skrivd "Radioresepsjonen" under. Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Ingen seier.. Ikke sjokkerende, men. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Hvis de hadde vunnet hadde de nok fått blod på tann. Jeg skal ha RR på radio, ingen andre steder 1 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Greit at de ikke vinner, men ho som vant er jo IKKE morsom i det hele tatt. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Noen som har kontroll på hvilken dag de diverse spaltene er? Idag var ihvertfall dilemmas, jeg vil sende inn til current affairs Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Noen som har kontroll på hvilken dag de diverse spaltene er? Idag var ihvertfall dilemmas, jeg vil sende inn til current affairs http://rr.eikern.net/wiki/Radioresepsjonens_sendeskjema Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå