ASW Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 Takker for mange flotte svar, hadde aldri trodd at responsen var så rask Lenke til kommentar
ASW Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 Liker ikke rap og hip hop:p 6535352[/snapback] Så fint da Når du sier Promoe så er det en av gutta i gruppa Looptroop Jeg vil si at Promoe er uten tvil en av europas beste rappere, en syk flow på den karen der...trur han kan hevde seg godt i statene også, men han er ikke typen som lager musikk for fame... Du kan alltids stikke innom Den Store Hip-Hop Tråden her på musikk delen av forumet. Ellers så kan jeg jo anbefale: Brother Ali Saigon Styles P Chamillionare Slim Thug Lil Flip Outkast ( det eldre materialet helst) Wu Tang Clan ( Killa beez ) Notorious B.I.G Ice Cube Devin the Dude Kanye West Busta Rhymes Jay-Z Looptroop Organism 12 Warlocks Timbuktu Lating Kings Cypress Hill Luniz Ludacris Lil Wayne Masta Ace Beatnuts Mobb Deep Non Phixion Ill Bill ( Fra Non Phixion) Necro ( Broren til Ill Bill) Dilated Peoples Fjerda Verlden Gangstarr Immortal Technique Jeru Tha Damaja Rakim Redman The Streets Xzibit Jurassic 5 Bubba Sparkxxx Brother Lynch Hung Afu-Ra Three 6 Mafia Dead Prez Dangerdoom Advance Patrol Beastie Boys Ken Ring ( Hva hendish? ) Herreløse GZA' RZA yea, er vel en ålreit liste å begynne med.. dette er noe av det som ligger i playlisten min for tia... 6536744[/snapback] Merkelig at jeg ikke har fått med meg det, takker for informasjonen Uhhm, tenker du på Looptroop? 6533424[/snapback] Merkelig at jeg ikke har fått med meg det, takker for informasjonen Lenke til kommentar
vegkaar Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Og selfølgelig Eminem - Sing For The Moment og Coolio - Gangsta's Paradise 6537464[/snapback] :!: jeg må krype til korset å si at jeg syns sing for the moment var litt kul, 4 ganger eller no.. 6537671[/snapback] jepps.....off topic, men må bare si at originalen av Sing for the moment er myyye bedre;) Aerosmith - Dream On Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Joa, det er kanskje sant, men så er det heller ikke hip-hop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå