ASW Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg har akkurat fått smaken for hip hop. Men har bare ett hip hop band som jeg syntes er verdt å høre på, nemelig svenske Promoe. Noen som kan anbefale noen hiphop band i samme sjanger? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Uhhm, tenker du på Looptroop? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Ikke hørt det bandet, men Organism 12 er svenske og lager meget god rap. Hør sangene Veritas og Makrosbarn. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Organism 12, som TLZ her sier, og Jedi Mind Tricks Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 ikke helt i samme gata men jeg synes common og kanye west og talib kweli har mye bra =) eldre outkast er og veldig bra. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Kanye West er bra hip-hop. Sjekk også ut gammel Beastie Boys Det er det eneste jeg liker innenfor sjangren. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Kanye West er bra hip-hop. Sjekk også ut gammel Beastie Boys Det er det eneste jeg liker innenfor sjangren. 6533865[/snapback] gammelt beastie boys er vel hardcore punk:p and back to topic; aesop rock og cannibal ox er verdt å skjekke Lenke til kommentar
vegkaar Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Liker ikke rap og hip hop:p Eneste som går ann er Eminem - Sing For The Moment og Coolio - Gangsta's Paradise Lenke til kommentar
vegkaar Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Liker ikke rap og hip hop:p Eneste som går ann er Eminem - Sing For The Moment og Coolio - Gangsta's Paradise Lenke til kommentar
Three6 Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Non Phixion Sabac Red Necro Gift of Gab <---- ANBEFALES! Aesop Rock Black Star Brother Ali Cunninlynguists Ikke altfor sint, med unntak av Necro, Politisk, ikke altfor-kommers rap. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Liker ikke rap og hip hop:p Eneste som går ann er Eminem - Sing For The Moment og Coolio - Gangsta's Paradise 6535353[/snapback] Ok. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Liker ikke rap og hip hop:p 6535352[/snapback] Så fint da Når du sier Promoe så er det en av gutta i gruppa Looptroop Jeg vil si at Promoe er uten tvil en av europas beste rappere, en syk flow på den karen der...trur han kan hevde seg godt i statene også, men han er ikke typen som lager musikk for fame... Du kan alltids stikke innom Den Store Hip-Hop Tråden her på musikk delen av forumet. Ellers så kan jeg jo anbefale: Brother Ali Saigon Styles P Chamillionare Slim Thug Lil Flip Outkast ( det eldre materialet helst) Wu Tang Clan ( Killa beez ) Notorious B.I.G Ice Cube Devin the Dude Kanye West Busta Rhymes Jay-Z Looptroop Organism 12 Warlocks Timbuktu Lating Kings Cypress Hill Luniz Ludacris Lil Wayne Masta Ace Beatnuts Mobb Deep Non Phixion Ill Bill ( Fra Non Phixion) Necro ( Broren til Ill Bill) Dilated Peoples Fjerda Verlden Gangstarr Immortal Technique Jeru Tha Damaja Rakim Redman The Streets Xzibit Jurassic 5 Bubba Sparkxxx Brother Lynch Hung Afu-Ra Three 6 Mafia Dead Prez Dangerdoom Advance Patrol Beastie Boys Ken Ring ( Hva hendish? ) Herreløse GZA' RZA yea, er vel en ålreit liste å begynne med.. dette er noe av det som ligger i playlisten min for tia... Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Propaganda tok listen rett utav munnen min. Bør finne noe du liker der. Og selfølgelig Eminem - Sing For The Moment og Coolio - Gangsta's Paradise Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Og selfølgelig Eminem - Sing For The Moment og Coolio - Gangsta's Paradise 6537464[/snapback] :!: jeg må krype til korset å si at jeg syns sing for the moment var litt kul, 4 ganger eller no.. og gangsta's paradise digga jeg back in the days, men nå er sangen bare latterlig. Coolio klarte å herpe den ganske hardt ved å komme på Topp20 konserten 10 år på rad, og dra den sangen.... yea, coolio er mad gangsta! Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Souls of mischief er good. Kan vel også anbefale K-hill. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Immortal Technique 6536744[/snapback] <3 Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Immortal Technique 6536744[/snapback] <3 6537980[/snapback] Rasister som faen, men gutta kan lage feit musikk Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Immortal Technique 6536744[/snapback] <3 6537980[/snapback] Rasister som faen, men gutta kan lage feit musikk 6538015[/snapback] Så sant, så sant! Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) Ingen som har nevnt Nas? Sjekk ut Illmatic (og resten av albumene hans). Ellers syns jeg du burde sjekke ut: KRS One, Tonedeff, Cunninlynguists, Cypress Hill, De La Soul, A Tribe Called Quest's, Copywrite, Three 6 Mafia, Dilated Peoples, Fat Joe, Ghostface, Ice Cube, Rakim, Kanye West, Commom, NWA, Immortal Technique, Jurassic 5, Jay-Z Fabolous, Jedi Mind Tricks, Jehst, Dr. Dre (først og fremst som produsent...i mine ører) J-Zone, Juels Santana, Lil Waye, Madlib, Raekwon, Outkast, Royce da 59, Talib Kweli, Ludacris, Busta Rhymes, Mobb Deep, The Game, Snoop Dogg (helst det litt eldre han har gitt ut), Xzibit, Der har du litt for alle, regner ikke med at du kommer til å like alt like godt, men de fleste (ja, bare de fleste) av de er artister du ikke kommer utenom når det gjelder hip hop. Endret 22. juli 2006 av Jør2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå