StupidNick Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 var på ferie i vest-frankrike og fant en fin åker, tenkte jeg kunne ta en close-up av noen hvete korn er forresten første gang jeg brukte .raw (nef). Før: Etter: Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 jeg lite det før bilde best jeg.. ble unaturlig syns jeg i "etter" bildet ditt.. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg vet ikke hvilken versjon jeg foretrekker. Det er på grunn av skjermen (vet jeg maser mye om den, men det er jo ikke uten betydning). Synes det virker som om du har forsøkt å komme frem til en litt nostalgisk fargetone i etterbehandlingen, og det er ikke så dumt. Motivet er nemlig ganske flott, men trenger kanskje litt uvanlig fargetone for å stikke seg litt mer ut. Flotte mønstre i hveten. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg likte begge to. Den redigerte versjonen minner meg om en action jeg lastet ned til photoshop for lenge siden, som skal simulere noe "cross-processing"-saker fra gammelt av. Spesielt med det kraftige gul-stikket som særlig vises på skyene. Hvor har du gjort av den ene skyen på den andre versjonen? Den burde være der. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 jeg lite det før bilde best jeg.. ble unaturlig syns jeg i "etter" bildet ditt.. 6532830[/snapback] Smaken er som baken. Takk for kommentaren Jeg vet ikke hvilken versjon jeg foretrekker. Det er på grunn av skjermen (vet jeg maser mye om den, men det er jo ikke uten betydning). Synes det virker som om du har forsøkt å komme frem til en litt nostalgisk fargetone i etterbehandlingen, og det er ikke så dumt. Motivet er nemlig ganske flott, men trenger kanskje litt uvanlig fargetone for å stikke seg litt mer ut. Flotte mønstre i hveten. 6532856[/snapback] Ja, en god skjerm som er riktig kalibrert spiller stor rolle Det jeg prøvde på var å sette et varmere preg på det hele.Tusen takk for konstrktiv kritikk Jeg likte begge to. Den redigerte versjonen minner meg om en action jeg lastet ned til photoshop for lenge siden, som skal simulere noe "cross-processing"-saker fra gammelt av. Spesielt med det kraftige gul-stikket som særlig vises på skyene. Hvor har du gjort av den ene skyen på den andre versjonen? Den burde være der. 6533268[/snapback] synes den skyen fjernet fokuset på motivet, derfor fjernet jeg den Takk for svar Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Likte det andre best, har sett så mange bilete med eit motiv og ein blå himmel. I det andre har du ikkje dei samme fargane og får eit varmt bilete. Første som poppa opp i hovudet mitt var filmen O Brother Where Art Thou. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Første som poppa opp i hovudet mitt var filmen O Brother Where Art Thou. 6534239[/snapback] Hehe, er litt enig der. Litt sånn 30-talls liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå