propers404 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Det ble til at jeg skal kjøpe en SE W810i (Tenke på K750i, men er drit lei spak på mobil) Det jeg nå lurer på er om det er noen som har den telefonen som kan gi meg litt info f.eks Negative og possitive ting og hvor den er billigst (U.Abb) Takker for alt hjelp.. Lenke til kommentar
Mathia Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Hei, Jeg har W810i, og har skrevet endel om den HER Lenke til kommentar
zica Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Det ble til at jeg skal kjøpe en SE W810i (Tenke på K750i, men er drit lei spak på mobil) Det jeg nå lurer på er om det er noen som har den telefonen som kan gi meg litt info f.eks Negative og possitive ting og hvor den er billigst (U.Abb) Takker for alt hjelp.. 6532671[/snapback] Prisguiden er alltid et greit sted å begynne. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Det ble til at jeg skal kjøpe en SE W810i (Tenke på K750i, men er drit lei spak på mobil) Det jeg nå lurer på er om det er noen som har den telefonen som kan gi meg litt info f.eks Negative og possitive ting og hvor den er billigst (U.Abb) Takker for alt hjelp.. 6532671[/snapback] Prisguiden er alltid et greit sted å begynne. 6535575[/snapback] Det finnes nettbutkker som IKKE er i Prisguiden og som ofte er ENDA billigere enn de som er der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå