benjamin84 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Skjønner ikke hva som kan være galt her. Om jeg har uTorrent eller noen andre nedlastinger i gang så vil PCen miste nett tilkoblingen etter rundt 3-4 timer. Da får jeg beskjed om "limited connectivity". Restarter jeg PCen fungerer den helt fint igjen. Var koblet til via en trådløs router men er nå koblet direkte til en switch som er koblet til ADSL modemet, problemet har ikke bedret seg. Noen som har noen forslag? Dette problemet hindrer meg i å laste ned over natten eller når jeg er borte fra PCen, som jo er litt kjedelig... - benjamin - EDIT: Burde nevnt at jeg kjører Vista Beta 2 for tiden, men problemet er det samme i XP SP2 EDIT 2: NIC er det innebygde kortet på et ASUS A8N SLI Endret 21. juli 2006 av benjamin84 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Prøv å kjør kun èn nedlastning av gangen og se hva som skjer. Hadde et snodig problem for litt siden som gjorde at hver gang jeg hadde på mer enn 1 nedlastning av gangen i uTorrent hang linjen seg etter en stund.. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Eneste jeg kan komme på er at din router/modem ikke takler så mange connections og at den derfor dør etter et par timer. Prøv å sett ned antall connections i µTorent. Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg skal forsøke å kjøre bare Shareaza og ikke uTorrent og se om PCen forblir på nett i løpet av kvelden. Jeg tror Azureus forårsaket samme problemer for meg, men det var ikke like lett å merke ettersom det var mer sporadisk. Nå dør tilkoblingen med jevne mellomrom, 3-4 ganger daglig. Når jeg mister tilgang så har fortsatt de andre PCene på nettverket tilgang, så problemet er nok relatert til min maskin. Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Da skjedde det igjen, etter temmelig nøyaktig 3 timer. Denne gangen var det bare Shareaza som kjørte (på Gnutella og eDonkey nettverkene, ikke bittorrent). Fatter ikke hva som er galt! Er det noen nettverksinstillinger som kan bedre dette? Har lagt ved et bilde av nettverkstilkoblingen fra Vista's kontrollpanel. Endret 21. juli 2006 av benjamin84 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå