xxm0rtyque Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Hei. Jeg og klanen min i Counter strike 1.6, har tenkt å bestille klan utstyr. Også lurte jeg på om, hvem firma skal jeg kontakte? -Telefon nummer? -webside? Takk for svar! Endret 21. juli 2006 av vivalamorten Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Klanrelaterte poster passer og betre under "Guild/klandiskusjon og rekruttering". Tråden flyttes derfor dit. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Hva mener du med klanutstyr ? Klær ? Webside ? Server ? Alt dette kan du jo enkelt og greit finne ved hjelp av google. Dessuten så bør du fikse orddelingen din. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Du trenger vel ikke kontakte noe firma, er ikke noe spesielt utsyr til en klan, du får bra headsett fra steelsound, musematte fra icemat, mus fra logitech eller lignende. Skal du bli sponsa er det en annen sak! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Du kan jo selvfølgelig få trykket opp t-shirts, capser o.l. med eget design. Finnes flere silketrykkerier i landet her. Jeg jobber som serigraf her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå