Lightningwolf Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Skal ikke være der, men tenkte det kunne være en god ide om dere fikk en random bank til å sette opp en ekstern minibank. Har sett det blitt gjort før og det hadde jo vært ekstremt praktisk hvis du skulle gå tom for kontanter eller lignende. Siden det er i en hangar er det vel ikke en minibank i øyeblikkelig nærehet? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 De fikk jo ordnet minibank på TG, så det bør da være gjennomførbart på HW-LAN også? Det er nesten et must hvis folk går tom for cash. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 Var ingen som hadde noen mening om dette eller? Lenke til kommentar
sureup Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 jeg synes d er en god idé! veldig kjipt å plutselig gå tom for cash ute i en hangar på fornebu Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 De fikk jo ordnet minibank på TG, så det bør da være gjennomførbart på HW-LAN også? Det er nesten et must hvis folk går tom for cash. 6532389[/snapback] De fikk ikke "fiksa" den til tg, den minibanken i skipet, står der fast såvidt meg bekjent. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Skulle likt å se en minibank stappfull av penger på hjul. Da kommer jeg garantert, og vil nok tilfeldigvis trille den med meg når alle snur ryggen til. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Hvorfor kan dere ikke bare bruke kort da? Lenke til kommentar
enden Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Hvorfor kan dere ikke bare bruke kort da? 6542796[/snapback] Ja, hva skal dere egentlig med kontanter der ute? Jeg tipper at alt som blir til salgs kommer til å kunne kjøpes med kort. Trenger man småpenger så tar man med seg litt og slipper man opp så er det ikke så langt å haike med noen med-LAN-ere som må ha røyk Lenke til kommentar
sureup Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Hvorfor kan dere ikke bare bruke kort da? 6542796[/snapback] Ja, hva skal dere egentlig med kontanter der ute? Jeg tipper at alt som blir til salgs kommer til å kunne kjøpes med kort. Trenger man småpenger så tar man med seg litt og slipper man opp så er det ikke så langt å haike med noen med-LAN-ere som må ha røyk 6545976[/snapback] Ingen SMS-språk, takk mvh jarmo Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Hvorfor kan dere ikke bare bruke kort da? 6542796[/snapback] Ja, hva skal dere egentlig med kontanter der ute? Jeg tipper at alt som blir til salgs kommer til å kunne kjøpes med kort. Trenger man småpenger så tar man med seg litt og slipper man opp så er det ikke så langt å haike med noen med-LAN-ere som må ha røyk 6545976[/snapback] Hvis det kommer folk under 16 år så er det et fåtall av de som faktisk har kort. Eller en konto med penger på for den saks skyld. Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hvis de ikke har kort.. Eller penger på konto.. Hva skal de da med en minibank? Lenke til kommentar
Looke Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Et spørsmål er det for seint å bestille billetter nå ? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hvis det kommer folk under 16 år så er det et fåtall av de som faktisk har kort. Eller en konto med penger på for den saks skyld. 6594937[/snapback] Man kan jo få seg bankkort når man er 12-13 år har selv hatt siden jeg var 13 ... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Et spørsmål er det for seint å bestille billetter nå ? 6594965[/snapback] NOPE Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Et spørsmål er det for seint å bestille billetter nå ? 6594965[/snapback] Billett salget vil nok være åpent helt til slutten av lanet, siden man ikke trenger å kjøpe billetter for hele lanet. Det går ann å kjøpe fra start til midten, fra midten til slutt og fra start til slutt. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Enda et godt tips. Vi ser hva vi klarer å få til. Kan ikke love noe, men vi prøver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg