Howard Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Abit trekker tilbake hovedkort i AN9 32X-serien, grunnet en potensielt alvorlig feil på kortene. Les mer Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Dette er en svært kjedelig hendelse for Abit, som har fått det tøft etter kondensator-fadesen for noen år tilbake. Dette gjaldt nesten alle produsentene, MSI hadde enda større problemer med defekte kondensatorer. Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Selskapet har slitt økonomisk, og en ny negativ episode som dette er neppe med på å løfte salget. Håper det ikke er så ille at det er noe fare for at de bukker under. Ville vært et stort tap dersom ABIT forsvant fra listen med hovedkort produsenter. Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Yepp Abit kan det å lage gode hovedkort, synd om dei skulle gå konkurs, men tviler på at det skjer pga dette. Lenke til kommentar
Kla3 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Uansett om noen kort har noen feil, så står jeg fortsatt med min mening om at Abit lager de BESTE hovedkortene etter min erfaring! men dette er jo så klart smak og behag Mvh: Kla3 Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Synes det er positivt at de innrømmer at det er feil på hovedkortet, alternativet hadde jo at de ikke sagt noen ting.. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Ser på dette som positivt fra ABIT att dem går ut og kaller tilbake kortene. Dette er noe som kan skje med alle som produserer varer og att selskapet går ut med en tilbake kalling av ett produkt syntes jeg styrker tiliten til dem. Har alltid hatt ABIT kort i mine egne pc'er og har enda ikke hatt noen problemer eller fått defekte kort. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Fatal1ty blir fatalt for PCen.. Håper ikke Abit bukker under eller blir kjøpt opp (Det siste er vel mest nærliggende). Også håper jeg de hører på forslagene jeg ga dem i brukerundersøkelsen for en stund siden. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Kjedelig for de som må vente på reparasjon, eller eierene får vel umiddelbart et annet i erstatning? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Defekte kondensatorer?6532664[/snapback] Ja, det er en 4-6 år gammel historie. De stjal en uferdig oppskrift på en ny og lovende elektrolytt med gode egenskaper. Elektrolytten var dessverre ikke ferdigutviklet, noe som gjorde at den den tærte på kapselen og til slutt sprang lekk. Hovedkortene døde ofte etter bare et år eller to. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Fatal1ty blir fatalt for PCen.. 6532749[/snapback] Lenge leve nerdehumor :!: Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 hva er det som er problemet på disse hovedkortene da? er det det minne-problemet for AM2? Lenke til kommentar
G Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Abit er ofte mer innovative en andre konkurrenter. Gjør det noe om de blir kjøpt opp da, så lenge oppkjøperen lar utviklingsavdelingen stå urørt!! Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Hehe, litt komisk med tanke på de Fatal1ty produktene jeg har sett hvor det står på esken: "When I'm competing I need first-class performance in my equipment..." :!: EDIT: Skriveleif Endret 21. juli 2006 av CosmoK Lenke til kommentar
Beer£and Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Bra gjort av Abit å trekke de tilbake ! Abit innrømmer en feil og det er bra :-) slik skulle alle ha vært ! Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Defekte kondensatorer?6532664[/snapback] Ja, det er en 4-6 år gammel historie. De stjal en uferdig oppskrift på en ny og lovende elektrolytt med gode egenskaper. Elektrolytten var dessverre ikke ferdigutviklet, noe som gjorde at den den tærte på kapselen og til slutt sprang lekk. Hovedkortene døde ofte etter bare et år eller to. 6532789[/snapback] Den uferdige formelen på katalytten utviklet hydrogen som gjorde at katalyttevæsken ble presset ut av kondensatoren. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Sånn var det ja. (Jeg tror det var du ArcticOC som fortalte meg om fadesen og hvordan det hang sammen) Lenke til kommentar
Abits Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Ser på dette som positivt fra ABIT att dem går ut og kaller tilbake kortene. Dette er noe som kan skje med alle som produserer varer og att selskapet går ut med en tilbake kalling av ett produkt syntes jeg styrker tiliten til dem. Har alltid hatt ABIT kort i mine egne pc'er og har enda ikke hatt noen problemer eller fått defekte kort. 6532452[/snapback] Abit IC7max3 tåler ihvertfall ikke ISDN kort, har fremdeles kortet men har bredbånd nå og aldri fått noe blåskjerm overhodet, tidligere med ISDN kort fikk jeg blåskjerm stadig. Endret 21. juli 2006 av Abits Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 kjipt dette, har likt abit veldig godt sia jeg begynnte å kjøpe delene selv rundt år 2000. og dette kortet her så egentlig veldig bra ut også, plus at det var en ganske rå design på det. håper de klarer å komme seg opp av grøfta de har havna i og får markedsandeler igjen, jeg skal definitivt vurdere abit neste gang jeg kjøper hk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå