abcd423417984 Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Jeg hater fanboys av typen Microsoft/Linux/Apple. Blir like sliten hver gang en debatt om det kommer opp og 90++ prosent av innleggene fra hver siden av saken viser total mangel på innsikt og generell kunnskap om emnet. Spesielt også ettersom disse folkene er kjappe til å gi de som faktisk ønsker å diskutere sakene seriøst et stempel om hvilken "side" de er på bare man kommer med argumenter for/mot. Lenke til kommentar
Skarphedin Olsen Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Fanboy. Les om Anti-zealotry i link. Minner meg sterkt om meg selv, når jeg er altfor full på skandinaviske festivaler (særlig Roskilde), og vet jeg er udugelig - da agerer jeg svensk! Faktisk har jeg blitt så flink til å adoptere personligheten "full og usfyselig festival-svenske" at ikke bare har dansker jeg har støtt på tatt seg tid til å forklare meg hvorfor svensker er udugelige, men svensker har jeg i lengre tid fått til å tro at også jeg er svensk (det igjen har jo litt med alkoholinntak å gjøre, men likevel!) Jeje, aldri så galt at det ikke er morsomt for noen. Endret 24. juli 2006 av Skarphedin Olsen Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Ja til kastrering av metal-fanboys. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Ja til kastrering av metal-fanboys. 6548139[/snapback] I second that statement. Lenke til kommentar
conspiracy Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Ja til kastrering av metal-fanboys. 6548139[/snapback] I second that statement. 6548146[/snapback] Ja for de som hører på mainstream pop osv er så mye bedre Fanboys som ikek har peiling er fun, fanboys som ikke gir seg når du har bevis for at hva de sier ikke stemmer er hat. Lenke til kommentar
drugis Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 fan boys? er det å vere fan av ein ting å INGENTING annent duger? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Ja for de som hører på mainstream pop osv er så mye bedre 6548173[/snapback] Prater om folk som innbitt kun høyrer på metal og som nekter for at andre ting enn metal er musikk eller i det heiletatt verdt å høyre på. Fyfaen. Snitt den av med ein sløv brødkniv. Endret 24. juli 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
SF2-Guile Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 WTF. Death og Heavymetall ruler jo. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Ja for de som hører på mainstream pop osv er så mye bedre 6548173[/snapback] Prater om folk som innbitt kun høyrer på metal og som nekter for at andre ting enn metal er musikk eller i det heiletatt verdt å høyre på. Fyfaen. Snitt den av med ein sløv brødkniv. 6548185[/snapback] Akkurat. Bedre å kunne være litt varierende. Lenke til kommentar
conspiracy Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Ja for de som hører på mainstream pop osv er så mye bedre 6548173[/snapback] Prater om folk som innbitt kun høyrer på metal og som nekter for at andre ting enn metal er musikk eller i det heiletatt verdt å høyre på. Fyfaen. Snitt den av med ein sløv brødkniv. 6548185[/snapback] Akkurat. Bedre å kunne være litt varierende. 6548197[/snapback] Joda, jeg siktet til de som kun mener det som er på top10 av vg lista er verdt å høre på. Personlig hører jeg på alt fra klassisk til metal. Det blir med musikk som alt annet, det kan bli for mye av det "gode", som folk som bare mener at japanske biler er verdt noe, eller at bmw eier verden. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Ja for de som hører på mainstream pop osv er så mye bedre 6548173[/snapback] Prater om folk som innbitt kun høyrer på metal og som nekter for at andre ting enn metal er musikk eller i det heiletatt verdt å høyre på. Fyfaen. Snitt den av med ein sløv brødkniv. 6548185[/snapback] Akkurat. Bedre å kunne være litt varierende. 6548197[/snapback] Joda, jeg siktet til de som kun mener det som er på top10 av vg lista er verdt å høre på. Personlig hører jeg på alt fra klassisk til metal. Det blir med musikk som alt annet, det kan bli for mye av det "gode", som folk som bare mener at japanske biler er verdt noe, eller at bmw eier verden. 6548212[/snapback] Bra vi er enige. Jeg hopper fra Opeth til Mozart titt og ofte jeg. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Det er forskjell på å like metal og det å værte en metal-fanboy. Selv liker jeg godt metal, men liker mye annen musikk også. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Ja til kastrering av metal-fanboys. 6548139[/snapback] I second that statement. 6548146[/snapback] Ja for de som hører på mainstream pop osv er så mye bedre 6548173[/snapback] Er ikke metal mainstream? Endret 24. juli 2006 av Lord^ Lenke til kommentar
conspiracy Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Ja til kastrering av metal-fanboys. 6548139[/snapback] I second that statement. 6548146[/snapback] Ja for de som hører på mainstream pop osv er så mye bedre 6548173[/snapback] Er ikke metal mainstream? 6548291[/snapback] Noe metal er det, men ikek all. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg hater Linux-fanboys som later som de har MS-fobi. "Ja! Linux er kjempeenkelt og flott! Du kan justere volumet hvis det finnes driver som passer til deg, skrive tekstdokumenter, slå av og på maskinen og mange andre flotte funksjoner!" "Men hvordan installerer jeg program X?" "Jo, det er dritlett. Du bare laster ned fil.bz2 og den medhørende fil2.bz9 og logger deg inn som root i konsoll. Deretter legger du inn en og en fil i en tilfeldig rekkefølge som du må gjette deg frem til. Blir ikke enklere." </sarkasme> Noen ganger må man ha den egenskaper å se saken fra to sider Det er det ikke alle som har. Og de må straffes. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 PS-fanboys har irritert meg nok på dette forumet for å si det slik, skal ikkje nevne personer,men folk som har vert innom samtlige konsolltråder veit kem eg sikter til Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Elsker fanboys, bedre underholdning finnes ikke! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Elsker fanboys, bedre underholdning finnes ikke! 6548493[/snapback] Spesielt når dei blir banka ned i jorda i ein diskusjon og ikkje er i stand til å argumentere saklig imot. Spesielt om dei faktisk blir sinte på deg Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Elsker fanboys, bedre underholdning finnes ikke! 6548493[/snapback] Spesielt når dei blir banka ned i jorda i ein diskusjon og ikkje er i stand til å argumentere saklig imot. Spesielt om dei faktisk blir sinte på deg 6548615[/snapback] Helt enig, morsomste i verden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå