Dunedain Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Som emnet sier, er du lei av "fanboys"? For at dette ikke kun blir ja/nei-innlegg, så forklar hva du er lei av som fanboys gjør. Jeg er feks lei av at fanboys sier/mener/påstår (uten grunn) ting som man ikke kan vite på forhånd som feks: PS3 kommer ikke til å få NOEN problemer! Dette kan man ikke vite på forhånd, og eneste måte å få rede på det på er å ventet til lanseringen og se hva som skjer Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg er egentlig mest lei av folk som klager på alt. Som meg selv, med andre ord. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Det har med tiden blitt vanskelig å definere hva en fanboy er. Er lei av fanboys ja, har selv vært på stadiet, men føler jeg har klart å vokse det av meg, noe dette forumet trolig har mye av æren for. Men for mange er det sånn at så snart noen liker noe og skryter av en ting, så er vedkommende en fanboy. Det finnes også de som er ikkefanboy, eller hva man skal kalle det. De som dømmer bestemte ting nord og ned uten å vite noe på forhånd. De som fks. allerede nå tror de kan si at PS3 kommer til å gå samme veien som Dreamcast gjorde. Vi kjenner vel alle til den historien. Som et eksempel. Endret 21. juli 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg er egentlig mest lei av folk som klager på alt.Som meg selv, med andre ord. 6532083[/snapback] Åja! Du sikter til trådstarter? Ahaha! Bra skrevet Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 har en kompis som babla noe om gta mens vi sykla i stad. Orka ikke høre stort på han, men fikk med meg at han sa "jeg skjønner ikke at noen folk ikke liker gta. Det er jo de beste spillene som finnes" Han sa også at han hadde veldig peiling på spill, og spesiellt klassiske. Hadde han hørt om Monkey Island? nei. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Som emnet sier, er du lei av "fanboys"? For at dette ikke kun blir ja/nei-innlegg, så forklar hva du er lei av som fanboys gjør. Jeg er feks lei av at fanboys sier/mener/påstår (uten grunn) ting som man ikke kan vite på forhånd som feks: PS3 kommer ikke til å få NOEN problemer! Dette kan man ikke vite på forhånd, og eneste måte å få rede på det på er å ventet til lanseringen og se hva som skjer 6532079[/snapback] Jeg er mer lei av Nintendo-fanboys, som hopper i taket hvis man sier at PS2/PS3/PSP har bedre spill enn Nintendos konsoller. Enda mer irriterende er det at de ikke tåler at folk har andre meninger enn dem, samt at de bastant hevder at Mario (en oppbrukt, og barnslig figur) er nyskapende, og at Mario-/Pokémon-/Whatever-spillene er de mest voksne spillene. Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg er egentlig mest lei av folk som klager på alt.Som meg selv, med andre ord. 6532083[/snapback] Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg er mer lei av Nintendo-fanboys, som hopper i taket hvis man sier at PS2/PS3/PSP har bedre spill enn Nintendos konsoller. Enda mer irriterende er det at de ikke tåler at folk har andre meninger enn dem, samt at de bastant hevder at Mario (en oppbrukt, og barnslig figur) er nyskapende, og at Mario-/Pokémon-/Whatever-spillene er de mest voksne spillene. 6532288[/snapback] Syns du "angriper" litt nå jeg. Er enig i det du sier, men "xbox fanboys" og "ps fanboys" er like dann. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg er mer lei av Nintendo-fanboys, som hopper i taket hvis man sier at PS2/PS3/PSP har bedre spill enn Nintendos konsoller. Enda mer irriterende er det at de ikke tåler at folk har andre meninger enn dem, samt at de bastant hevder at Mario (en oppbrukt, og barnslig figur) er nyskapende, og at Mario-/Pokémon-/Whatever-spillene er de mest voksne spillene. 6532288[/snapback] Syns du "angriper" litt nå jeg. Er enig i det du sier, men "xbox fanboys" og "ps fanboys" er like dann. 6532298[/snapback] XBOX-fanboys er stort sett jordnære mennesker, med en lei tendens til å skryte av konsollen sin. Flere PS-fanboys tror at PS3 vil ligge lysår forran 360, noe som ikke er jordnært for fem flate øre ... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Akkurat som Xbox-boysa innbilte seg at Xbox var tusen millioner ganger bedre enn PS2 når det kom til grafikk. Noe som heller ikke stemmer. Så har vi det gående. Men la dem holde på, de har det sikkert gøy der i sin egen verden. Personlig har jeg gått fra å være PS-fanboy til å forstå at det egentlig ikke har noe å bety uansett hvor mye jeg krangler med Xboxognintendofanboys, for jeg har den konsollen jeg liker best og som passer meg best. Da har jeg det helt topp. Bryr meg ikke om den er svakest eller sterkest i konsollkrigen. Men dette ble litt off topic, det finnes mange andre fanboys enn bare konsollryttere. Endret 21. juli 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Solid Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Hater folk som er så innstilt på å bare akseptere en ting eller side av en sak, at de vender et døvt øre til fornuft. Ellers støter jeg ikke på så mange fanboys. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Playstation eier, nintendo suger. Nuff said ...Neida, jeg er åpen for alt. Og ja, fanboys er teit. Iallefall sånne som på skolen min; En liten quote: Idiot: Asså dell er mye bedre fordi det er mye raskere en intel, men de har intel i reklamen fordi det er mange som liker det. Meg: Idiot, intel er en prosessor som brukes i dell's maskiner. Idiot: Nei, det er det ikke men det gjør ikke noe dell er best pappa kjøpte dell xps til meg, det er verdens beste gaming pc. ....så gikk jeg Edit: Skriveleif Endret 21. juli 2006 av zeeq Lenke til kommentar
Diffidentia Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Lei av fanboys? Oh, yeah! Avean f.eks. Ja, jeg vet vi ikke skal henge ut enkelte personer, men dette er et kroneksempel på den typen fanboys jeg hater. PS-fanboys. Fanatiske PS-fanboys. Ikke at jeg skal si at noen av de andre konsollenes fanboys er mye bedre (vi vet jo at de er det ), men fanatiske PS-fanboys er rent jævlige... Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 det er en liten sjangse for at jeg blir en blir en fanboy siden jeg har nintendo,ps-2,pc og en x-box.jeg tviler på at jeg blir en-x-box-er-ræva-gamecube-ruler-person. til trådstarter:både ja og nei fordi det er morsomt når fanboyen ikke har peiling på hva han snakker om,men når han vet er det irriterende.enste fanboyaktige jeg kan være er at jeg ikke liker mac og at alt annet er bedre. Mvh Campin Carl Lenke til kommentar
nree Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Hva er FanBoys? Viftegutter? Jaok.. jeg er lei av Viftegutter ja.. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Jeg er lei av alle typer fanboys. De skulle vært skutt og skutt en gang til for å være sikker. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Jeg hater Microsoft-fanboys, og jeg hater Apple-fanboys. Jeg hater like fullt Linux-fanboys. Jeg hater ogsaa PS-, Xbox-, Nintendo og alle andre typer konsollfanboys. Fanboys burde, som Hylo skriver, bli skutt. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Hva er FanBoys? 6534952[/snapback] Jeg stiller meg bak denne. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Jeg er Tyskland fanboy. Noe som er produsert i Tyskland er garantert effektivt og meget HENSYNSLØST! Jeg er også Microsoft fanboy, fordi de er så overlegne på priser, jeg er meget fornøy med det jeg har måttet legge ut for mine MS produkter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå