Gå til innhold

Mulighet for AGP slot...Noen ideer?

Centuss

Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg har et så kalt AGP kort som fulgte med da jeg kjøpte min Dell Dimension 3000.

Jeg har kjøpt nytt kabinett og alt er oppe å går som normalt...

Så begynte jeg å tenke på å få et nytt skjermkort...

Jeg er ikke verdensmester i data osv så jeg trodde jeg kunne bestille et AGP skjermkort :cool: ,så fant jeg ut at det ikke var mulig. Fordi jeg har kun PCI slots. Men når flyttet delene fra det gamle kabinettet til det nye, så jeg at over alle PCI slotsene sto det agp sånn som dette: agp

_______________________________|______________________

|

|

|______________________________________________________

Inne i feltet var det småe sirkler som lignet på noen slags poler.

Da lurer jeg på:

Vet du noe om muligheter får å sette inn en AGP slot?

og hvor eventuelt jeg kan få gjort det?

Hadde også vært kjempe fint om noen kunne lagt meg til på MSN og hjulpet meg...eller her hvis du vil...Eventuell e-mail:[email protected]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilket hovedkort mener du?:S manglende link?

Skal jeg ha nytt hk må jeg ha nytt av ram og CPU, FOR DYRT....med mindre jeg kan få et hk som støtter min CPU og RAM....

[email protected]    Legg meg til :)

6532347[/snapback]

Hvilken CPU har du da? Det er Intel Pentium 4 siden det er Dell, er det socket 478 eller socket 775? Det kortet jeg viste til ( ASRock 7775DUAL-VSTA Socket 775 P4)støtter ALLE Intel CPU for socket 775 + både DDR I og DDR II RAM og så har den både AGP + PCI-e, så hvis du har socket 775 CPU kan du trygt handle det HK.

Du har visst 478 og da må du ha denne hk

staljin

Endret av staljin
Lenke til kommentar

Jeg så på editen din...Er du sikker på at det hk passer til mine ram brikker og CPU? foresten...Hva slags slots er det på hk du linket meg til?https://prisguiden.no/product.php?productId=29999 <--Dette altså

Endret av Emilthakid
Lenke til kommentar
Trykket på hardware system....Fikk opp masse alternativer...B.l.a om motherboard...Gå inn der?

Jeg gikk inn på motherboard...Fikk info om hk og CPU..Skal jeg skrive hva som står?

6532555[/snapback]

Les intil du ser Socket (478 eller 775) Ser ut til at Intel I865G finnes i socket 775 HK også, desto viktigere å finne ut av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...