NoC Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 car.ini er stedet.. helt enkelt så kan du legge til et "1" tall i "torqueCurve_2" - "torqueCurve_14" får å få sinsyk akks blir da noe slikt som "torqueCurve_9=1520.0" trekke fra litt på vekta av bilen i "Mass=1439.0" og prøve deg fram med "FinalGearRatio=3.440" og "FrontFinalGearRatio=3.440" bruk 2.440 og du når 390 på strekka.. Dette er bare helt enkle måter på å leke med 911t bilen, det er ikke en fullgod tuning da svingingen og veigrepet vil være det samme og skape problemer for deg nå som farta er større... lek deg med resten av tallene i car.ini.. så finner du nok ut av det. regner nok med at i fullversionen så vil det bli mye vanskeligere å tune bilene på egenhånd.. så vi får vente til div tuningsprogrammer blir tilgjengelig slik som i NFS3 og 4.. Lenke til kommentar
river Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Hei! Hvordan eller hva skal jeg stille inn vist jeg vil få bilen til å spinne rundinger, noe som ikke går normalt. Det hadde vert stilig vist det går an. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 NoC, settingsa dine er jævlig trygge :razz: på første hoppet så landet jeg helt inne i svingen og i første snarvei-hoppet så spinna bilen på bakspoileren i 20-25 sekunder i piruett Lenke til kommentar
NoC Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 heraldo : lmao :smile: har kjøpt Total Club Manager 2003 og holder på med installeringa, hadde det ikke vært for det så skulle jeg testa mer på svinginga av bilen i fart, men det får være til senere.. prøv å søke på nfs sider, det kan hende det er kommet opp noe om hvordan du tuner bilene skikkelig. min "tuning" er veldig grovt gjort, bare for å vise at det går å prøve seg frem med de forskjellige innstillingene. Det går f.eks å forandre på alt som har med helikopteret å gjøre også.. hvor lenge det skal jakte etter deg før det bryter av, hvor mange bomber det slipper, osv.. samme med politibilene også.. uendelige muligheter til å leke med denne demoen.. det orginale spillet vil nok være kodet slik at du trenger spesielle programmer for å tune. have fun :smile: River : når det gjelder gripfaktoren så må den tunes riktig i forhold til fart og svingstyrke.. det kan ta litt tid før du finner rette innstilling.. bruk prøv og feil metoden.. det verste som kan skje er at du må installere demoen på nytt. se på de forskjellige "car.ini" filene som allerede er der.. du finner mange tips ved å sammenligne modena mot 911t, carracer, car_hp og car_cop NoC out Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2002 fikk nettopp 409 km/t hehe, ****s slit å holde kontroll på bilen Lenke til kommentar
andgob Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 som dere kansje vet så er det mulig å få poeng i demoen og få nye biler og baner. men jeg orker ikke å spille så utrolig lenge. Noen som vet hvordan jeg får banene og bilene uten å få poeng. må vell være en .ini fil en plass Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 19. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2002 demoen har bare de 2 bilene og den banen.. bare skjekk filene.. men finnes en annen demo med samme bane og 2 andre biler.. den australske elle rno sånt... 422 km/t er rekord på havna for meg nå Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 har vært oppe i noen milliarder mph nå, men det er litt vanskelig og styre. Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Noen som vet hvor jeg kan laste ned denne andre demoen? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Finner den på 3DGamers. Lenke til kommentar
Okie85 Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 du trenger ikkje å laste ned hele den andre demoen.. det holder med exe filen og bilene.. Er Holden Gtr (Opel) og Ford F50 som er i demoen utgitt i australia. Holdenen går brukbart, men forden er treg. uansett filen finner du her: "Australia" bilene i USA demoen: http://www.nfs-racer.4players.de:1054/nfs6...tertoaussie.zip "USA" bilene i Australia demoen: http://www.nfs-racer.4players.de:1054/nfs6...nvertertous.zip angående toppfart så kom eg opp i 17500 km/h da bilen ble "airborne" på bakken er toppfart 6xx ned en bakke.. men spillet er kjekkast å spille når en ikke tweaker bilen for mye.. bør forsatt ha samme kjøreegenskaper som "orginalt", og et vist snev av realisme [ Denne Melding var redigert av: Okie85 på 2002-10-20 00:22 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå