gEnEsis_AiX Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 sitter å vurderer litt frem og tilbake.. fant denne i dag, og vurderer den opp i mot ex Dell m1210... samme prosessor, samme grafikk kort osv Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Hei! Den ser bra ut, den er nok et godt kjøp du ikke vil angre på. Du bør undersøke hvor lang batteritiden er om det er viktig for avgjørelsen. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 hvor i all verden kan jeg finne ut det da+ Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Skriv en mail og spør 6534869[/snapback] Jepp. Selgeren bør vite det, ellers ville ikke jeg handlet der. Etter litt undersøkelser har jeg funnet ut at det er 9-cellers batteri på 7800mAh link, noe som jeg vil tro er minst 4 timer batteritid med den maskinvaren. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Woo... Vil ha! Når jeg spurte Asus tidligere ga de motstridende tilbakemeldinger som endte opp i at de sansynligvis bare ville ta W7F til det Nordiske markedet. Godt de har tatt til vettet. Anyway. Du kan finne brukererfaringer og real-life bilder i Asus-forumene hos notebookreview.com og notebookforums.com. Tilbakemeldinger der tilsier ~3 timer med lett bruk på 6-cellers batteriet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå