Henrikenn Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Da har jeg vært på en sykkeltur. Ja, kl 5 om morgenen. Fikk ikke sove, så tenkte jeg skulle prøve sykkelen. Sykla 4km på 20 min. Syntes ikke det er værst, med tanke på at det er 2-3 mnd siden jeg var sist i sånn fysisk aktivitet. Jeg kjente at jeg trengte en oppkvikker, og regner med at det blir lettere i framtiden. Alltid værst den første gangen. Tok meg en yoghurt og et glass vann før jeg sykla, og en banan + vann når jeg kom hjem igjen. Nå skal det bli deilig å legge seg! Natta. Lenke til kommentar
Anonymfyr Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Har noen ett godt tips på hvordan jeg kan legge på 5kg?Ikke noe pulver-shake diett <{POST_SNAPBACK}> Spis mye etter kl 19. Slutt å røyke, hvis du gjør det. Å bytte ut cola med cola light har ingen hensikt, forresten. For noe forbanna tull Cola light er akkurat som vann når det gjelder slanking. Cola inneholder masse energi og du blir derfor veldig feit. Samtidig er cola 100% sukker (alle kaloriene kommer fra sukker) i motsetning til light brus. Jeg vet det jævlig godt i og med at jeg har slanket meg nesten 25 kilo på pepsi max og pizza. Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 hvor langt er 3 km fra haugesund sykehus Lenke til kommentar
eleganten Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 For noe forbanna tull Cola light er akkurat som vann når det gjelder slanking. Cola inneholder masse energi og du blir derfor veldig feit. Samtidig er cola 100% sukker (alle kaloriene kommer fra sukker) i motsetning til light brus. Jeg vet det jævlig godt i og med at jeg har slanket meg nesten 25 kilo på pepsi max og pizza. Cola inneholder dessverre ikke masse energi (42kcal pr. 100 ml), men problemet ligger heller i, som du selv sier, i sukkeret. Cola Light kan faktisk også være bedre enn vann til tider når det kommer til slanking. Det er fordi koffeinen kan gi økt forbrenning under treningsøkta! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Frokost: 4 stk new energy bars. Gir deg masse energi. Lunsj: en pose maaruds potetgull, en snickers bar og en cola Middag: To bokser smågodt a kr 50 og 4 redbull Kveldsmat: En stor boks vaniljeis med sjokopulver og en kopp te med suketter. Lenke til kommentar
krhauknes Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 ja jeg vet hvordan. skriv inn navn og nr til [email protected] så blir du ringt disse folka veit hva de prater om. lykke til Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 hva mener dere med kardio? Lenke til kommentar
eleganten Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 hva mener dere med kardio? Trening som involverer masse pusting og pesing.. Lenke til kommentar
krhauknes Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) [email protected]* Endret 1. august 2009 av krhauknes Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hei. Under denne prossesen, er det viktig å få i seg mindre karbohydrater? Hva gjør egentlig karbohydratene? I tilleg, hva betyr kcal? kalorier staves jo ikke sånn ?!? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Kcal=kilokalorier=kalorier.. kilocalories om du vil Endret 5. august 2009 av Sattern Lenke til kommentar
eleganten Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hei. Under denne prossesen, er det viktig å få i seg mindre karbohydrater? Hva gjør egentlig karbohydratene? I tilleg, hva betyr kcal? kalorier staves jo ikke sånn ?!? Karbohydrater = den formen for energi som musklene dine bruker opp først. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Så jeg skal få i meg mye karbohydrater? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Her har jeg en link du kan se litt på, Baltus : http://www.slankenett.no/artikler/art.php?id=40 Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Så, når jeg kommer hjem fra skolen, og er litt småsulten. Så tar jeg meg litt nøtter ? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Lol nei. Les litt nøyere. Nøtter er fett, det skal duikke ha.. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hæ? Forstår ingen ting nå. Det står at jeg skal ungå de raske hydratene. Nøtter er jo langsomme hydrater?!? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Samtidig er det mye fett i dem, står det ikke at du skal ete ris og grønnsaker da? frukt, bær, grønnsaker, bønner, linser, erter og hele eller grovmalte korn<-- Det stårat dette er bra for deg. En annen ting, har du tilgang til knekkebrød, skal visst det være godt for deg også. Endret 6. august 2009 av Sattern Lenke til kommentar
eleganten Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Men nøtter er bra også. Bruk dem som et mellommåltid. De er rike på vitaminer og andre viktige stoffer som kroppen vår trenger, samt sunne fettsyrer. Helse i hvert gram! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Hei. Under denne prossesen, er det viktig å få i seg mindre karbohydrater? Hva gjør egentlig karbohydratene? I tilleg, hva betyr kcal? kalorier staves jo ikke sånn ?!? Karbohydrater = den formen for energi som musklene dine bruker opp først. Dette er jo bare tull. Kcal=kilokalorier, som er nevnt før i tråden. Det er en måte å måle energiinnholdet i mat. Ikke bland inn karbohydrater. Om du lurer veldig på dette, så les i tråden til E.T. Endret 7. august 2009 av AvieN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå