Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Du blir ikke raskere frisk dersom du unngår å spise skikkelig. Drikk masse og press i deg litt mat i ny og ne. Er så godt som alltid best å bare la slike sykdommer gå over av seg selv 8169196[/snapback] Det er ikke bare bare å presse i seg mat når man er kvalm, da kommer den fort i retur. Da jeg hadde influensa var det eneste jeg klarte å spise te og hvitt brød, og sånn ca 1 skive om dagen. Ikke at jeg forbrukte mye, jeg sov stort sett hele døgnet. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Det er ikke bare bare å presse i seg mat når man er kvalm, da kommer den fort i retur. Da jeg hadde influensa var det eneste jeg klarte å spise te og hvitt brød, og sånn ca 1 skive om dagen. Ikke at jeg forbrukte mye, jeg sov stort sett hele døgnet. 8169638[/snapback] Det er en myte at man forbrenner lite når man sover Jeg har sovet 20 timer i døgnet denne uken. Tør også å påstå at jeg i midje, "under bryst" , hofter og lår har gått ned 15 cm de siste to ukene (i omkrets) Har endelig nådd målet mitt med å måle 75 cm under brystene og kan knappt vente med å dra å kjøpe min første BH med de nye målene Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Det er en myte at man forbrenner lite når man sover 8170311[/snapback] Den der får du vanskelig for og backe opp. Forøvrig gratulere med fremgangen, selv om dine idealer ikke stemmer med mine Endret 16. mars 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Det er vel i hvertfall ikke mye aktivitet som forbrenner færre kalorier Koma, kanskje... At det faktum at kroppen går i høygir og forbrenner mer pga sykdomsbekjempelse og høyere kroppstemperatur skal jeg heller kjøpe. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Dersom jeg tilbringer 24 timer i ett døgn med å sove vil jeg forbrenne 1450 kalorier. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Dersom jeg tilbringer 24 timer i ett døgn med å sove vil jeg forbrenne 1450 kalorier. 8171168[/snapback] Og du får i deg 900kcal pr. døgn? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Dersom jeg tilbringer 24 timer i ett døgn med å sove vil jeg forbrenne 1450 kalorier. 8171168[/snapback] Og du får i deg 900kcal pr. døgn? 8172021[/snapback] Når jeg er frisk og på slankern... denne uken har jeg nok ikke hatt i meg stort mer enn 500 kalorier per døgn... men kjenner jeg er frisk nå straks Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Går på Sats. Men sliter skikkelig med motivasjonen, hjelp noen? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Går på Sats. Men sliter skikkelig med motivasjonen, hjelp noen? 8172834[/snapback] http://www.iform.no/pub/art.php?id=287 Les litt. . . Håper det hjalp. Hjalp ivertfal meg da jeg mista litt motivasjon da jeg var småsyk! Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Går på Sats. Men sliter skikkelig med motivasjonen, hjelp noen? 8172834[/snapback] Hvis du føler at du ikke har ork, så er du kanskje overtrent? Ta fri i 2 eller 3 dager. You have earned it Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Jeg tror mange er for raske til å diagnosere seg selv som overtrent, eller på vei til å bli det. Det at man mister litt motivasjon og energi en trening eller to, trenger ikke å ha noen som helst sammenheng med overtrening. Endret 17. mars 2007 av _NiXoN_ Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Prøv noe nytt ? Vær med på en gruppetrening du ikke har vært med på før, eller rett og slett bare tren med maskinene alene. Kjøp en ny cd som du kan høre på mens du trener, dette kan hjelpe mye på motivasjonen! Og om det er en dag det er vanskelig å dra på trening, dra alikevel. Tren heller litt rolig enn å ikke trene i det heletatt! Har man først planta rumpa i sofaen en dag er det lett å gjøre det samme neste dag og dagen etter igjen Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Prøv noe nytt ? Vær med på en gruppetrening du ikke har vært med på før, eller rett og slett bare tren med maskinene alene. 8174295[/snapback] Er enig i at man bør stå på, og kanskje prøve noe nytt en gang i blandt. Men hvorfor maskiner? Jeg brukte et par maskiner før i tida, nå bruker jeg ingen.. alt for låst bevegelsesbane for min smak, trener ikke opp støttemuskulatur på den måten. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Maskiner er vel greit for å isolere? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Maskiner er vel greit for å isolere? 8174375[/snapback] Njaei. De funker gjerne greit til å isolere muskelgrupper, men for det første er det ikke ofte dette er nødvendig, og samtidig er det viktig å bygge opp støttemuskler.Når jeg tenker meg om bruker jeg et par maskiner selv i treninga, benspark og lårcurls, men disse skal jeg kutte ut om et par måneder. Bruker dem pga litt dårlige ben, så ting som utfall og greier har jeg tenkt å vente litt med å implementere i programmet. Konsentrasjonscurl kan være greit på biceps om man har en tendens til å svinge frem og tilbake ellers, men sånn utenom det ser jeg ikke så mye behov for å isolere muskelgrupper så ofte at det gjør noe. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Nei. De fleste maskiner skal dere holde dere langt unna! Hold dere til frivekter. . . Men noen maskiner kan jo brukes. Som f.eks benpress, legextentions osv. Endret 17. mars 2007 av DNA Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Har faktisk hørt en del negativt om leg extensions også. Aldri fått meg meg hva argumentene er, bare hørt en del råd om å ikke bruke den noe særlig. Kanskje noen vet hvilke grunner man vanligvis får høre? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Har faktisk hørt en del negativt om leg extensions også. Aldri fått meg meg hva argumentene er, bare hørt en del råd om å ikke bruke den noe særlig. Kanskje noen vet hvilke grunner man vanligvis får høre? 8174516[/snapback] Har også hørt mye dårlig om Leg extensions. Men har også hørt noe bra. Selv bruker jeg den til å "finish" de lille kreftene jeg har igjen på slutten av ben økten og også for å få litt pump Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Si meg, hvorfor er folk så ivrige på å få pump? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Si meg, hvorfor er folk så ivrige på å få pump? 8174818[/snapback] Fordi det er digg, it feels like cumming Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå